PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۸۵۵۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۳
آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، با صعود به دیدار نهایی رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا، چهارمین سهمیه المپیک پاریس برای کشتی آزاد ایران را به دست آورد.
کیهان ورزشی-

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده ۲ مدال برنز جهان، در مرحله نیمه نهایی مقابل نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان به روی تشک رفت و در پایان با نمایشی مطمئن با نتیجه قاطع ۱۱ بر صفر به برتری رسید و صاحب سهمیه المپیک شد.

امامی پیش از این در دور نخست استراحت کرد، سپس با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در ادامه این رقابت ها، امیرعلی آذرپیرا سومین و آخرین نماینده ایران در این رقابت ها تا دقایقی دیگر برای کسب سهمیه المپیک در مرحله نیمه نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل گانخویاگ گانباتار از مغولستان به میدان می رود.

احمد محمدنژاد جوان دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بود که صبح امروز جمعه با شکست ۱۴ بر ۳ مقابل حریفی از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کشتی آزاد ایران پیش از این در جریان رقابت های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در اوزان ۶۵، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم موفق به کسب سهمیه المپیک شده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار