PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۷
در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم پرسپولیس با پیروزی پرگل مقابل صنعت نفت آبادان به صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.
کیهان ورزشی-

در هفته بیست و چهارم لیگ برتر تیم پرسپولیس از ساعت 19 در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف تیم صنعت نفت رفت که مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید. با این برد پرسپولیس 52 امتیازی شد و به صورت موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد. نفت آبادان هم با این شکست به قعر جدول لیگ سقوط کرد و با 16 امتیاز به رده شانزدهم جدول لیگ رسید.
استقلال فردا در هفته بیست و چهارم میزبان شمس آذر قزوین است و در صورت برد به صدر جدول لیگ برمی گردد.
 پرسپولیس باردیگر در غیاب بیرانوند مصدوم و حضور امیررفیعی درون دروازه کلین شیت کرد و گلی نخورد.
 داور: علی اصغر مومنی 
کمک داوران: محمد عطایی، دانیال باشنده
 کارت زرد:گولسیانی( پرسپولیس) 
گل ها: دانیال اسماعیلی فر( دقیقه 8)، عیسی آل کثیر ( دقیقه 66)، حسین کنعانی زادگان( دقیقه 69) برای پرسپولیس 
ترکیب تیم صنعت نفت آبادان: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر( از دقیقه 77 حسین سنگر گیر) ، طالب ریکانی، مصطفی احمدی( از دقیقه 77 حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی شمس(از دقیقه 89محمدامین معیبد نژاد) و علی یوسف( از دقیقه 63 رضا امانی نژاد( از دقیقه 89 محمدصادق بارانی) سرمربی: فراز کمالوند
ترکیب تیم پرسپولیس: امیر رفیعی، گئورگی گولسیانی( از دقیقه 46 فرشاد فرجی) ، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه( دقیقه 10 وحید امیری) ، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی( از دقیقه 84 سعید صادقی) ، عیسی آل‌کثیر( از دقیقه 76 محمد خدابنده لو) و اوستون اورنوف( از دقیقه 76 ابوالفضل بابایی) سرمربی: اوسمار ویرا

اتفاقات مهم بازی:

دقیقه 3: ضربه کرنر را عالیشاه به شکل پاس زد و توپ به ترابی رسید سانتر او روی سر آل کثیر فرود آمد که دروازه بان نفت به خوبی این موقعیت گلزنی را مهار کرد.
دقیقه7: ضربه کرنر دوم پرسپولیس را عالیشاه این مرتبه بلند روی دروازه فرستاد که توپ به دانیال اسماعیلی فر رسید و او هم با یک ضربه کرنر گل اول مسابقه و پرسپولیس را به ثمر رساند. 
دقیقه 10: امید عالیشاه دچار مصدومیت شد و از کادرفنی خواست که او را تعویض کنند. عالیشاه بعد از پاس گلی که داد مجبور به ترک زمین شد و وحید امیری جانشین او شد. 
دقیقه 13: عیسی آل کثیر گل زد که با پرچم کمک داور این گل آفساید اعلام شد.
دقیقه14: اولین کرنر نفت آبادان حاصلی برای این تیم نداشت.دقیقه 23: شوت طالب ریکانی را دروازه بان پرسپولیس مهار کرد. 
دقیقه 25: شوت یوسف کی شمس از پشت محوطه جریمه پرسپولیس با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.دقیقه 31: ضربه کرنر پرسپولیس را سروش رفیعی روی دروازه نفت ارسال کرد که حاصلی برای سرخپوشان نداشت.
دقیقه 34:رفیعی باردیگر کرنر پرسپولیس را از جناح راست روی دروازه حریف فرستاد که مدافعان نفت توپ را دفع کردند.
دقیقه 39: دروازه بان نفت دچار مصدومیت شد و به همین دلیل هم بازی چند لحظه ای متوقف ماند.

نیمه دوم:

دقیقه 62: شوت ریگی از بالای دروازه نفت آبادان با اختلاف کمی به بیرون رفت.
دقیقه 66: پاس خوب مهدی ترابی به عیسی آل کثیر در محوطه جریمه رسید و او هم با یک شوت فنی و دقیق گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند. آل کثیر بعد از گلزنی به تیم سابقش شادی نکرد.
 دقیقه 69: ضربه کرنر پرسپولیس روی دروازه نفت ارسال شد که داور یک خطا پنالتی برای پرسپولیس اعلام کرد و این ضربه پنالتی را کنعانی زادگان تبدیل به گل سوم پرسپولیس کرد و او هم بعد از گلزنی به نفت خوشحالی نکرد.
دقیقه 75: تماشاگران آبادانی شروع به ترک ورزشگاه کردند. آبادان تنها شهری بود که هیچ طرفدار پرسپولیسی در ورزشگاه حضور نداشت و ورزشگاه در حمایت از نفت ابادان یکدست زرد طلایی بود.
دقیقه 90: شوت بازیکن نفت آبادان به تیرک افقی دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا دروازه پرسپولیس بازهم بسته بماند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار