PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۴۲۶۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
کیهان ورزشی-

همانطور که چند روز قبل وعده داده بودیم، از این پس بخشی جدید در سایت راه اندازی خواهد شد که به نظرات ، خاطرات و دلنوشته های شما خواننده محترم پیرامون تصویری که از آرشیو کیهان ورزشی منتشر می کنیم اختصاص خواهد داشت.
در زیر تصویری از دهه 60 فوتبال ایران و ورزشگاه آزادی مشاهده می کنید.
درباره این تصویر شما نظر بدهید.
برچسب ها: ورزشگاه آزادی
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شهریار
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
0
یادش بخیر باشد، هر تماشاگر که در دهه 60 حتی برای یک دفعه به ورزشگاه آزادی قدم گذاشته با این تصویر آشنا هست؛ شوق وصف ناشدنی مردم برای رسیدن به سکوها و تماشای ستارگان آن زمان. پیر شدیم مثل ورزشگاه آزادی
آرمان
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۴
0
0
ما که اون موقع نبودیم ولی قطعا حس و حال خوبی داشتن علیرغم تمام کمبودها.
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
یاد باد آن روزگاران یاد باشد
مجاوری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۴/۰۶
0
0
سلام، از دور وارد ورزشگاه می شدیم و این جمعیت را می دیدیم که از میانبر به سمت دالان ها می روند دلمان می لرزید و ذوق می کردیم. ما را به روزهای نوجوانی بردید با این عکس .
سینا محتشمی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۰
0
0
با سلام و عرض ارادت فراوان. این عکس رو دیدم یاد روزای داغ استادیوم آزادی افتادم که با اون اتوبوس داغونا می رفتیم پرسپولیس محبوبمونو تماشا کنیم. چه روز و روزگاری بود.
مهدی پاشائی
Canada
۰۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
شور و هیجان یادش به خیر...خود وارد شدن به استادیوم یه مشکل داشت خصوصا روز بازی پرسپولیس و استقلال و همچنین بازیهای تیم ملی این مدل رفتن یک عده از تماشاگرها هم جای خودش...اگر دهه شصت و هفتاد گوشی موبایل بود هزاران هزار تصویر ناب میشد از لحظات فوتبال ثبت و ضبط کرد...واقعا چه لذتی داشت فوتبال دهه شصت و هفتاد با تمام ستارگان درخشان و ماندگارش که دیگر هیچگاه فوتبال ایران چنین ستاره هایی رو به خودش نخواهد دید...
رضا خورشیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۸
0
0
خوب نگاه کن!
نمی بینی مردمانی را که چقدر به تیم و ورزش کشورشان عشق می ورزند؟ نحوه قدم برداشتن آنان با آن همه شور و اشتیاق برای چیست؟ این عکس مربوط به دهه شصت است، به راستی در دهه اول انقلاب با آنکه انقلاب جوان خمینی درگیر جنگی ناجوانمردانه شد در مستطیل سبز_که این روز ها جزء نامردی و... چیزی از آن ندیدیم_ چه خبر بود؟؟؟!!! ایمان بود؟عشق بود؟ مرام پهلوانی مولا علی بود؟ آری همه اینها بود که اینگونه ماندگار شد. اگر امروز هم می خواهیم در هر زمینه ای (در اینجا ورزش و فوتبال) پیشرفت کنیم باید همانند همین مردمان که اینگونه با شور و اشتیاق پله ها و میانبر های استادیوم آزادی را به عشق تیم و کشورشان بالا می رفتند بالا برویم.
پس، یا علی بگو!!!!
احمدرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
چه کار زیبایی ، خاطره بازی عالی
امیرحسین بسطامی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
0
0
نشان از عشق و علاقه بیش از حد تماشاگران برای پیدا کردن صندلی و دیدن فوتبالست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار