PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۵۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طی احکام جداگانه از سوی مهرداد علیقارداشی رئیس فدراسیون تنیس روی میز  اعضای کمیته های آموزش مربیان و داوران پینگ پنگ معرفی شدند.
- با توجه به تغییر محل فینال لیگ قهرمانان اروپا، سه شهر لیسبون ( دالوژ بنفیکا)، مونیخ (آره نا) و مادرید ( واندا متروپولینانو) به عنوان گزینه های اصلی در نظر گرفته شدند.
-  لبرون جیمز و آنتونی دیویس به همراه سایر بازیکنان تیم لس آنجلس لیکرز با انتشار پستی مشترک در اعتراض به تبعیض نژادی علیه سیاه پوستان در آمریکا نوشتند: اگر شما با ما نیستید ما هم با شما نخواهیم بود.
- میودر، بوکسور سابق جهان پیشنهاد کرد تا هزینه مراسم تشییع جنازه جورج فلوید را پرداخت کند. رسانه‌های محلی گزارش کردند که خانواده جورج فلوید این پیشنهاد را پذیرفته است.
- شورای المپیک آسیا حضور کیک بوکسینگ در ششمین دوره بازی‌های آسیایی داخل سالن و فنون رزمی سال 2021 را تایید کرد. این مسابقات به میزبانی تایلند و در دو شهر بانکوک و پاتایا برگزار می‌شود.
- کریم باوی مهاجم گلزن و اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه های شاهین و پرسپولیس به علت بیماری در بیمارستان بستری شد.
- برخی از مسوولان فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمدنبی به عنوان دبیر کل به محل وزارت ورزش و جوانان رفتند و جلسه‌ای با وزیر ورزش و همینطور معاون قهرمانی این وزارتخانه برگزار کردند.
- باتوجه به اینکه ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات فدراسیون شطرنج آغاز شده اما باگذشت شش روز تاکنون کسی نام نویسی نکرده است . ثبت‌نام در این انتخابات از روز چهارشنبه، هفتم خرداد ماه آغاز و تا روز بیست‌ویکم ماه جاری ادامه خواهد داشت.
- فدراسیون فوتبال آلمان اعلام کرد؛ پرونده های اشرف حکیمی ، جیدون سانچو و وستون مک‌کنی که در این هفته از جورج فلوید حمایت کردند را بررسی خواهد کرد. طبق قوانین IFAB بازیکنان حق انتشار پیام های سیاسی در بازی را ندارند
-  بنا به ادعای یک رسانه اسپانیایی 5 بازیکن و 2 نفر از اعضای کادر فنی بارسلونا به کرونا مبتلا شدند اما سازمان لیگ برتر فوتبال اسپانیا(لالیگا) کرونایی های این باشگاه را اعلام نکرده است.
- پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد با انتشار متنی در صفحه رسمی خود ابراز امیدواری کرد روند نژادپرستی در دنیا متوقف شود و افراد سیاه پوست دیگر ظلم قرار نگیرند.
- حمید سوریان یکی از پرافتخارترین فرنگی کاران کشورمان به‌عنوان نماینده رسمی فدراسیون کشتی ایران برای حضور در انتخابات هیات رییسه اتحادیه جهانی کشتی معرفی شد.
- آدام سیلور، مدیر NBA گفت نژادپرستی، وحشی‌گری پلیس و بی عدالتی نژادی بخشی از زندگی روزمره در آمریکا است و نمی‌توان آنها را نادیده گرفت.
- مهلت پایانی فیفا برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران روز 16 خرداد تعیین شده و پس از آن و در صورتی که این اتفاق نیفتد، فدراسیون فوتبال کشورمان تعلیق خواهد شد.
- رغبتی عضو هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس اعلام کرد خوشبختانه پول بازیکنان خارجی تامین شده  و ما منتظریم آنها به تهران بیایند و مطالبات خود را دریافت کنند. 
-  صبح امروز (سه‌شنبه) خبری منتشر شد که در آن عنوان شده بود فیفا فدراسیون فوتبال ایران را به دلیل نقص اساسنامه به حالت تعلیق درآورده است اما دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران این خبر را تکذیب کرد وگفت چنین چیزی اصلا صحت ندارد.
- ویندزور جان، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی زیر 16 سال آسیا 2020 - ازبکستان و مسابقات قهرمانی زیر 19 سال آسیا 2020 – بحرین روز پنجشنبه 29 خردادماه به صورت آنلاین در کوالالامپور مقر AFC برگزار خواهد شد.
- براساس اعلام اتحادیه فوتبال ایتالیا طی روزهای 31 خرداد و اول تیر ماه چند مسابقه معوقه از هفته بیست و پنجم لیگ این کشور بین تیمهای تورینو با پارما ، ورونا با کالیاری ، آتالانتا با ساسولو و اینتر میلان با سمپدوریا برگزار خواهدشد.
- روزنامه الوطن قطر خبر داد، با اعلام فدراسیون فوتبال این کشور فصل جدید لیگ ستارگان در یکی از روزهای 18 یا 24 سپتامبر (28 شهریور یا 3 مهر) با همان سیستم قبلی یعنی حضور 12 تیم آغاز خواهد شد.
- مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران به نشست دبیران کل فدراسیون‌های مناطق آسیای جنوب و مرکزی دعوت شد.
- فدراسیون پزشکی ورزشی مجوز تمرینات ملی‌پوشان شنا در استخرهای تعیین شده را صادر کرد.
-  تیم فوتبال پرسپولیس با موافقت ستاد مبارزه با ویروس کرونا در پایان این هفته و در یکی از روز‌های پنجشنبه یا جمعه برای بازی با یک تیم لیگ برتری به میدان خواهد رفت.
- یکی از موارد جدید در باشگاه استقلال تهران که در دستور کار قرار گرفته، طرح تکریم هوادار است. در این طرح به صورت هفتگی یکی از هواداران استقلال به باشگاه دعوت می شود و مورد تقدیر قرار می گیرد.
- پس از اینکه تست کرونای شیخ دیاباته،مهاجم اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران منفی شد، این بازیکن از روز گذشته به تمرینات این تیم اضافه شد. اتفاقی که حالا هواداران استقلال را به کسب نتایج خوب در شروع دوباره لیگ امیدوار می کند.
- دکتر امین نوروزی پزشک باشگاه استقلال گفت : جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اطمینان از سلامت بازیکنان، به صورت دوره‌ای  تست کرونا انجام می دهیم . به همین منظور با هماهنگی مسئولان بیمارستان جم، امروز و پیش از آغاز تمرین، از بازیکنان تست PCR گرفته ‌شد.
- سعیدی، سخنگوی فدراسیون پزشکی ورزشی اعلام کرد اگر شیوع ویروس کرونا دوباره به حالت خطرناک برگردد، درمورد برگزاری لیگ تجدیدنظر خواهیم کرد اما با ادامه روند فعلی مسابقات برگزار می‌شود.
- نتیجه 4 ماه تحقیق و بررسی در خصوص فساد در وزنه‌برداری جهان قرار است روز پنجشنبه اعلام شود. مک‌لارن بعد از انتشار گزارشی از فساد در وزنه‌برداری و اتهاماتی که به تاماش آیان در شبکه آلمانی وارد شده بود، منصوب شد تا تحقیقاتی را در این زمینه داشته باشد.
-  در آخرین دیدار هفته بیست و نهم بوندسلیگای آلمان، لایپزیش با نتیجه 4 - 2 مقابل کلن به برتری رسید.
- وزیر بهداشت کشور اسپانیا تصمیم داشت امروز (سه شنبه) جلسه ای تصویری با مسی، سرخیو راموس، کوکه و دنیل پارخو،  کاپیتان های تیم های بارسلونا، رئال مادرید، آتلتیکومادرید و والنسیا برگزار کند تا وزارت بهداشت نظر تیم ها را از شیوه برگزاری تمرینات جویا شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار