PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۸۵۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۳
فرنگی‌کاران اوزان 55، 87 و 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا راهی فینال شدند.
کیهان ورزشی- 

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از امروز به میزبانی قرقیزستان در 5 وزن اول آغاز و در مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد که پویا دادمرز، ناصر علیزاده و امین میرزازاده به فینال صعود کردند. 

نتایج کامل به شرح زیر است: 

در وزن 55 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با سجاد البیدهان از عراق سرشاخ شد که با نتیجه 7 بر 2 به برتری رسید. وی در ادامه با نتیجه 3 بر ۲ تائه مین کیم از کره جنوبی را شکست داد و راهی فینال شد.

در وزن 63 کیلوگرم که 12 کشتی گیر حضور دارند، ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف کرار البیدهان از عراق رفت که با برتری 9 بر صفر راهی دور بعد شد. وی در نیمه‌نهایی مقابل آیاتا سوزوکی حریفی از ژاپن 11 بر 4 شکست خورد و به رده‌بندی رفت.

در وزن 77 کیلوگرم که 13 نفر حضور دارند، امیر عبدی در دور اول با علی محمد ال عبوداح از عراق کشتی گرفت که 9 بر صفر برد. وی دور دوم به مصاف ساجان از هند رفت که حریفش را با نتیجه ۸ بر صفر شکست داد و راهی نیمه‌نهایی شد. عبدی در این مرحله آکژول محمودوف دارنده مدال نقره المپیک و طلای جهان مبارزه کرد که با نتیجه 12 بر 2 شکست خورد و راهی رده‌بندی شد.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر 1 آتابک عزیزبیکوف از قرقیزستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف ماساتو سومی از ژاپن رفت که با نتیجه یک -یک برنده و فینالیست شد.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر اسلام جان رحمت اف از ازبکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی رفت. وی در این مرحله ارلان مناتبکوف از قرقیزستان را پیش رو داشت که با نتیجه 9 بر صفر پیروز شد و به فینال صعود کرد. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار