PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۵۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲
وزیر ورزش و جوانان گفت: نظام ما یک نظام فرهنگی و انقلابی است. فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با جامعه ورزش همه حول محور مسائل فرهنگی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگی است. باید توجه خود را در همه سطوح به مسائل فرهنگی داشته باشیم.
کیهان ورزشی- 

نشست کیومرث هاشمی با مسئولین کمیته‌های فرهنگی و‌مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی امروز در محل وزارتخانه برگزار شد.

 کیومرث هاشمی در دیدار با مسئولین کمیته‌های فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی فدراسیون‌های ورزشی اظهار داشت: شاید به ظاهر واژه کمیته روی این بخش گذاشته شده ولی چارچوب کاری این حوزه فراتر از یک کمیته است چراکه اساس نظام ما در راستای مسائل فرهنگی بوده است.

وی ادامه داد: نظام ما یک نظام فرهنگی و انقلابی است. فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با جامعه ورزش همه حول محور مسائل فرهنگی است و این نشان دهنده اهمیت مسئله فرهنگی است. باید توجه خود را در همه سطوح به مسائل فرهنگی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بعد از انقلاب اسلامی توفیقات خوبی به دست آورده‌ایم ولی باید پیوست فرهنگی‌ فدراسیون‌ها تقویت شود. همه مسئولین ما باید دغدغه مسائل فرهنگی داشته باشند. یکی از سیاست‌های اصلی ما در دوره جدید توجه به مسائل فرهنگی است. آمدن حوزه فرهنگی به زیرمجموعه قهرمانی به این دلیل بود که موضوع فرهنگ سنخیت بیشتری با حوره قهرمانی دارد تا حوزه همگانی.

کیومرث هاشمی اظهار داشت: کار فرهنگی مختص به ساعت اداری نیست و باید در طول شبانه روز کارهای فرهنگی ادامه داشته باشد و مسئولین فرهنگی فدراسیون‌ها باید نزدیک به مسئولین دیگر باشند و موفقیت‌ها را به خوبی انعکاس دهند. کار فرهنگی یک وظیفه و رسالت است که نیاز است بیشتر روی آن کار کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار