PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۸۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲
2 آزادکار 92 و 125 کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا راهی فینال شدند.
/کیهان ورزشی-

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا امروز در 5 وزن دوم و در مرحله نیمه‌نهایی پیگیری شد.
نتایج ملی‌پوشان کشورمان به شرح زیر است:
در وزن 61 کیلوگرم که مسابقات آن با حضور 15 نفر برگزار می شود، رضا اطری در دور نخست با کایسی تانابه از ژاپن پیکار کرد که 4-4 برد. وی در دور بعد به مصاف جمشید شریف اف از تاجیکستان رفت که با برتری ۵ بر صفر راهی نیمه‌نهایی شد. اطری در این مرحله ژوماشبک از قرقیزستان را پیش رو داشت. وی در حالی که تا چند ثانیه پایانی برنده این مبارزه بود اما با نتیجه 11 بر 7 شکست خورد و به رده‌بندی رفت.
در وزن 74 کیلوگرم که 16 نفر شرکت کرده اند، حسین ابوذری در دور اول با ظفربک اوتاخانوف دارنده مدال نقره آسیا از ازبکستان مبارزه کرد که 10 بر صفر پیروز شد. وی دور دوم با یونگ نام سو از کره شمالی سرشاخ شد. ابوذری در این مبارزه با نتیجه 12 بر یک پیروز شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. ابوذری در این مرحله با تاکاهاشی از ژاپن مبارزه کرد که با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و راهی رده‌بندی شد.
در وزن 86 کیلوگرم هادی وفایی پور در دور اول با نتیجه 10 بر صفر ینگ ووتی ازکامبوج را مغلوب کرد. وی در دور دوم به مصاف عظمت دولتبیکوف دارنده مدال برنز جهان از قزاقستان رفت که با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد. وی در رده‌بندی برای برنز تلاش خواهد کرد. 
در وزن 92 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، امیرحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف ساتوشی میورا از ژاپن رفت که توانست با نتیجه 11 بر صفر حریفش را مغلوب کند. وی دور بعد با شوهی گانگ از چین روبرو شد که توانست حریفش را 11 بر صفر شکست دهد و راهی نیمه‌نهایی شود.
فیروزپور در ادامه 10بر صفر شاریپوف از بحرین را مغلوب کرد و فینالیست شد.
در وزن 125 کیلوگرم که رقابت های آن با حضور 11 نفر برگزار می شود، امیرحسین زارع پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کومار آنیروده هند رفت که حریفش را با نتیجه 10 بر صفر شکست داد و به نیمه‌نهایی صعود کرد. زارع در فینال شاریپوف از بحرین را با نتیجه 5 بر صفر شکست داد و به فینال صعود کرد.

برچسب ها: کشتی آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار