PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۵۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳
سرمربی تراکتور گفت: ذوب‌آهن حریف سختی است. باید صبر و حوصله داشته باشیم تا با استفاده از فضاها موقعیت ایجاد کنیم.
کیهان ورزشی- 

پاکو خمس ظهر پنج‌شنبه در نشست خبری قبل از بازی با ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد: ذوب آهن حریف سختی است و مانند آلومینیوم معمولا با ۵ بازیکن در خط دفاعی بازی می‌کند. باید صبر و حوصله داشته باشیم تا با استفاده از فضاها موقعیت ایجاد کنیم.

او ادامه داد: باید در بهترین فرم باشیم چون مسابقات زیادی در پیش است و باید انگیزه خودمان را حفظ کنیم. فردا هم سعی می‌کنیم بهترین خودمان را ارائه کنیم‌.

او در پاسخ به این سوال که بیشتر در زمین خودی بازی می‌کنید؟ خمس پاسخ داد: سوال بعدی لطفا!

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که چه برنامه برای بازی هوایی و پاس های بلند پشت دفاع ذوب آهن دارید؟ گفت: بیشتر تیم های ایرانی این طور بازی می‌کنند. باید فارغ از سبک بازی حریف، بازی مان را ارائه کنیم. نمی‌دانم شما در سالیان گذشته بازی های تراکتور را می‌دیدید یا نه. آن وقت می‌فهمید بهتر از الان بازی می‌کرد یا نه.

او ادامه داد: در رابطه با اینکه تیم حریف انگیزه دارد یا نه اطلاعی ندارم. ولی اطلاع دارم که ما تیم بسیار با انگیزه‌ای هستیم چون داریم برای رده‌های بالای جدول تلاش می‌کنیم. به هر حال وقتی تیمی ۷ بازی است که برنده نشده این تیم دچار مشکل است. ما باید ورای آمار و ارقام نگاه کنیم و خوب بجنگیم که سه امتیاز بازی که مهم و حیاتی است را به دست بیاوریم.

او در واکنش به اینکه آیا از داوری بازی فردا نگران است؟ گفت: من هیچ وقت انتظار و توقعی از داوران ندارم. اتفاقا خودم را برای بدترین سناریوها آماده می‌کنم. به نظر من کسی که رقابتی باشد باید این ایده ها را در سر خود بپروراند. همه ما مربیان انتظار حداقلی از عدالت را در زمینه داوری داریم. البته می‌دانم که کار داوران کار بسیار سختی است. بنابراین صحنه هایی در بازی ممکن است وجود داشته باشد که نظر ما و داور و اصحاب رسانه متفاوت است. تنها خواسته ما از داور این است که عادلانه و برابر رفتار کنیم. همان طور که ما همیشه محترمانه رفتار می‌کنیم.

سرمربی تراکتور در پاسخ به این سوال که گفته بود سوال بعدی، گفت: درست است در بازی اخیر تعداد پاس های روبه عقب بیش از اندازه بود، بیش از چیزی که من خودم هم دوست دارم باشد. به ویژه زمانی اتفاق افتاد که ما جلو بودیم. وقتی نتیجه به نفع ما بود راضی بودیم و همین راضی بودن و عدم جاه طلبی باعث شد برای گل دوم تلاش لازم را انجام ندهیم. ولی فکر می‌کنم که نارضایتی هواداران به این خاطر نبود و به خاطر گل دریافت شده بود و هنگام تلاش برای گلزنی تشویق‌مان کردند. این هفته ما در تمرین تاکید کردیم که بیشتر هجومی و روبه جلو بازی کنیم.

خمس در پاسخ به این سوال که در بازی کم کنار خط می‌آمد؟ گفت: بازی با ذوب آهن شما تشریف بیاورید روی نیمکت و شما دستورات لازم را بفرمایید. البته من هیچ وقت فروتنی را کنار نمی گذارم که به شما بگویم چگونه کارتان را انجام دهید، بگذارید این احترام متقابل باقی بماند.

او در رابطه با اینکه تعطیلات تاثیر منفی گذاشته یا نه گفت: نه نگذاشته است.

خمس همچنین درباره اینکه می‌تواند تراکتور را قهرمان کند یا نه؟ گفت: پیشگو نیستم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه دلیل عدم حضورش در نشست های خبری چه بود؟ گفت: در تعطیلاتِ مطبوعاتی بودم!

سرمربی تراکتور درباره تاثیر منفی عدم حضور گستاوو در بازی گذشته گفت: صرفا گستاوو نیست. هر بازیکن مهمی که نباشد جای خالی‌اش احساس می‌شود. تیم ما نباید به حضور یا عدم حضور بازیکنی وابسته باشد.

خمس در پایان درباره غایبان تیمش در این مسابقه مطرح کرد: تنها گستاوو واگنین مصدوم است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار