PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۸۳۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵
رئیس فدراسیون فوتبال در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا گفت: برای بقیه رشته‌ها المپیک مهم است اما برای فوتبال جام جهانی اهمیت دارد.
کیهان ورزشی- 

مهدی تاج در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال به جام ملت‌های آسیا گفت: تیم‌های ملی ایران یادآور روزهای خوش و بانشاطی در کشورمان هستند. فوتبال امروز با پدیده‌های دیگر قابل مقایسه نیست. بسیاری از کشورها قدرت خود را به واسطه فوتبال به رخ هم می‌کشند و بهترین سرمایه گذاری را روی فوتبال می‌کنند. چنانکه رقبای ما در همین منطقه امکانات بسیار وسیعی فراهم کرده‌اند.

او ادامه داد: امروز بسیاری از صفحات روزنامه و بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی مختص به فوتبال است. دوستان وقتی در حالت عادی از تجریش می‌خواهند به شوش بروند، شاید دو ساعت و نیم در راه باشند اما وقتی تیم ملی بازی دارد ۲۰ دقیقه‌ای می‌رسند. این نشان می‌دهد که فوتبال ملی و باشگاهی ما چه تاثیری در رفتار عمومی جامعه حتی در ترافیک و مسائل اجتماعی دارد.  می‌شود مزاحمت‌های خیابانی و مسائل عمومی را به وسیله فوتبال حل کرد.

تاج ادامه داد: مسابقات فوتبالی که الان در کشورمان برگزار می کنیم کار ساده‌ای نیست و یک میلیون نفر بازی‌های لیگ را می‌بینند و به سلامت برمی‌گردند. دوستان کمک کردند امسال ورود زنان به ورزشگاه را هم تسهیل ردند.

او بیان کرد: فوتبال و فوتسال ساحلی ما قهرمان آسیا هستند و فوتسال هم ششم جهان است. تیم فوتبال ساحلی خود را برای جام جهانی امارات، تیم فوتبال برای جام ملت‌های آسیا و فوتسال هم برای جام جهانی آماده می‌شوند. بانوان هم خود را آماده می‌کنند. در واقع ما چهار جام جهانی را داریم. برای بقیه رشته‌ها المپیک مهم است اما برای فوتبال جام‌های جهانی اهمیت دارد. خیلی از مردم هم جام جهانی را دنبال می‌کنند. فیفا امسال اعلام کرد که فینال جام جهانی را ۶ میلیارد نفر دیدند.

تاج با بیان اینکه کارهای بسیار خوبی در حوزه فوتبال کشور انجام شده که گسترش هم پیدا می‌کند، ادامه داد: زمین چمن خوبی داریم، برای فوتسال و ساحلی هم زمین مناسبی داریم و می‌شود کارهای بیشتری هم انجام داد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار