PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۸۳۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
مربی و مدرس فوتسال کشورمان به نمایندگی از بانوان ورزشکار ایران، گزارشی را به محضر رهبر معظم انقلاب ارائه کرد.
کیهان ورزشی-

امروز و در آستانه  ولادت حضرت زهرا سلام‌ الله‌ علیها و روز زن، هزاران نفر از بانوان کشورمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 
 در این دیدار، فاطمه شریف مربی و مدرس فوتسال کشورمان در گزارشی به محضر رهبر معظم انقلاب عنوان کرد: رهبر فرزانه انقلاب؛ این فرزند شما نماینده‌ای از دختران ورزشکار ایران است. دختران ورزشکاری که با وجود همه بی‌اعتمادی‌ها و حتی تبعیض‌ها سال‌هاست که دیگر حضورشان در میدان‌های ورزشی نه تنها زینتی نیست بلکه از قهرمانان و مدال آوران اصلی کاروان های ورزشی جمهوری اسلامی بوده اند. چنانکه چراغ اول کاروان ورزشی ایران چندی پیش در مسابقات هانگژو چین را بانوان قایقران ایرانی با دستان پینه بسته شان روشن کردند. 
 وی افزود: در فوتسال آسیا نیز، دختران ورزشکار ایران به محض اینکه پوشش‌شان به تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا رسید در 2 دوره متوالی با غلبه بر ژاپن به مقام قهرمانی آسیا رسیدند و پرچم پرافتخار کشورمان را برافراشتند. این روزها جامعه بانوان ورزشکار ایران عزادار ملیکا محمدی است. فوتبالیست 23 ساله‌ای که با وجود زندگی در آمریکا به ایران آمده بود تا زیر پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت ورزشی خود را ادامه دهد اما متاسفانه چند روز قبل بر اثر تصادف درگذشت. شریف گفت: ورزش بانوان کشور در سال‌های اخیر آن قدر افتخارآفرینی داشته است که توقع زیادی نباشد. اگر ورزشکاران خانم درخواست کنند همپای ورزش مردان به آنان توجه شود. افتخاری که برای ایران به دست می آید جنیست زنانه و مردانه ندارد. هر کسی به بالارفتن پرچم ایران کمک کند قهرمان ایران است. چه بسا با وجود همه تلاش‌ها و دسیسه چینی‌هایی که به ویژه در یک سال اخیر در حوزه زنان کشور از سوی دشمنان ایران طراحی شده بود، افتخارآفرینی زنان ایرانی زیر سایه این پرچم مقدس برای ما دختران ایرانی لذت دوچندان دارد.  
برچسب ها: فوتسال ، بانوان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار