PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۵۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با اعلام پژمانفر نماینده مردم مشهد، مجلس شورای اسلامی به پرونده ویلموتس مربی برکنارشده تیم ملی فوتبال ایران ورود کرده است و با افرادی که در این قرارداد تبانی و دلالی داشتند برخورد خواهد شد.
- تیم‌ فوتبال ذوب‌آهن اصفهان عصر امروز در دیداری تدارکاتی با نتیجه یک بر صفر مقابل رقیب همشهری یعنی  سپاهان به برتری رسید.
- باشگاه پارس جنوبی که با مشکلات عدیده مالی روبرو است، در آستانه تغییرات در کادر مدیریتی قرار دارد. 
- فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد 6 بازیکن تیم ملی زیر 19 سال این کشور به دلیل نقض قوانین کنترل ویروس کرونا با ترک کمپ تمرینی به مدت 6 ماه تعلیق و با مجازات سنگینی از سوی باشگاه‌های خود مواجه خواهند شد.
- لیگ ویتنام در حالی آغاز شد که ظرفیت ورزشگاه سی هزار نفری نام‌دینه به طور کامل پر از تماشاگر شده بود.
- دکتر مصطفی اکبری پزشک تیم نساجی مازندران گفت: در یکسری تمرینات اولیه‌ای که انجام دادیم چند بازیکن شاخص‌مان مثل محمد عباس‌زاده، مهرداد کفشگری، حسین زامهران، مهدی رحیمی، محمدجواد جلالی و امیرمحمد شیرخانی دچار مصدومیت شدند.
- علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس مدعی است این باشگاه باید بندهای آپشن قرارداد او را قبل از ترک ایران به سمت بلژیک تسویه کند.
- به دنبال کناره گیری محمد احمدزاده ازسمت مربیگری  ملوان بندر انزلی ، اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی این تیم تا پایان فصل انتخاب شد . 
- دیدار دو تیم دورتموند و هرتابرلین  در هفته سی ام فوتبال آلمان با یک دقیقه سکوت و زانو زدن بازیکنان دو تیم به احترام درگذشت جورج فلوید سیاهپوست آمریکایی آغاز شد.
- باشگاه لس‌انجلس گلکسی آمریکا پس از انتشار کامنت های نژاد پرستانه از سوی همسر الکساندر کاتای، این بازیکن را اخراج کرد.
- بازیکنان بایرن مونیخ آلمان در دیدار دیشب خود مقابل تیم له ورکوزن درحمایت از کمپین مبارزه با نژاد پرستی، از بازوبندهای مشکی با شعار " زندگی سیاه پوست ها اهمیت دارد" استفاده کردند.
- قرار است تیم‌های پایه‌ استقلال توسط علی جباری، اصغر حاجیلو و حسن روشن به عنوان پیشکسوتان قدیمی در کنار سه پیشکسوت جوان این باشگاه مجتبی جباری، آرش برهانی و خسرو حیدری به صورت هیات امنایی اداره شوند.
- با اعلام حیدر بهاروند، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران بازی معوقه فولاد - استقلال چهارشنبه 4 تیرماه برگزار می شود و مسابقات هفته بیست و دوم لیگ نیز از روز یکشنبه هشتم تیرماه آغاز خواهد شد.
- بندگاز توت، کشتی گیر عضو تیم کشتی آزاد مجارستان که مدال نقره امیدها و نوجوانان اروپا را نیز در کارنامه ورزشی خود داشت،  در حین تمرینات خارج از خانه درگذشت. 
- دکتر داود عزیزی رئیس جدید فدراسیون تنیس گفت: مبلغ سی میلیارد ریال برای اولین بار  با همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان بودجه تنیس مصوب شد.
- افشین پیروانی سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس مسئول نقل و انتقالات این باشگاه در تابستان سال جاری شد.
- بازیکنان تیم‌های فوتبال وردربرمن و ولفسبورگ آلمان پیش از آغاز بازی خود در هفته سی ام در حرکتی نمادین یاد و خاطره جورج فلوید را با یک دقیقه سکوت و زانو زدن گرامی داشتند. تا انتقادات خود را بر علیه نژاد پرستی به خصوص در کشور آمریکا نشان دهند.
- آنتونی جاشوا بوکسور سنگین وزن جهان روز شنبه در اعتراضات علیه نژادپرستی با وجود مصدومیت شرکت کرد و گفت: ما دیگر نمی‌توانیم بنشینیم و در قبال کشتارهای وحشتناک و نژادپرستی آمریکا سکوت کنیم.
- با اعلام باشگاه استقلال، علی خلف از سمت سرپرستی روابط عمومی استعفا کرد. او در نامه‌ استعفایش به مدیرعامل باشگاه، دلیل کناره‌گیری خود از این سمت را مشغله کاری عنوان کرده است.
- درسه بازی باقی مانده از هفته اخیر لیگ آلمان تیم وردربرمن یک برصفر مغلوب وولفسبورگ شد بازی یونیون برلین با شالکه و اوگسبورگ با کلن هم با نتایج یک بر یک به پایان رسید. 
- در جلسه هیات رییسه کنفدراسیون دو و میدانی آسیا لغو تمامی رقابتهای 2020 این رشته درقاره کهن اعلام شد.
- طی احکامی جداگانه از سوی  مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور رضا جلاییان و مهدی امینی  به عنوان سرپرستان مجموعه‌های ورزشی شهید شیرودی و شهید کشوری معرفی شدند. پیش از این توفیق کابلی و آناهیتا شیرودی مدیریت این دو مجموعه را بر عهده داشتند.
- علی علیپور مهاجم گلزن تیم فوتبال پرسپولیس  با حضور در محله نازی‌آباد تهران به دیدار خانواده شهید علی علیپور از شهدای هشت سال دفاع مقدس رفت .
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار