شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۸۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس پس از تمرین در هوای نسبتا سرد تهران راهی هتل شدند تا در اردوی پیش از شهرآورد پایتخت حاضر شوند.
کیهان ورزشی-

سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۸ و در ورزشگاه شهید کاظمی و در هوای نسبتا سرد تهران برگزار کردند. پیش از آغاز تمرین، بازیکنان در جلسه فنی شرکت کردند و سرمربی تیم، نکات لازم را از روی تصاویر ویدئویی به بازیکنان منتقل کرد.

تمرین امروز که ۶۵ دقیقه به طول انجامید، شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، مرور برنامه‌های تاکتیکی دفاع و حمله، شوت‌زنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی بود که زیر نظر کادر فنی انجام شد.

بعد از پایان تمرین، بازیکنان پس از استراحتی کوتاه، راهی هتل شدند تا در اردوی پیش از شهرآورد پایتخت شرکت کنند.تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) آخرین جلسه تمرینی قبل از دربی را برگزار می‌کند.

گفتنی است شهرآورد ۱۰۳ پایتخت، ساعت ۲۰ چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.  

 
 اعتراض پرسپولیسی ها به انتخاب بنیادی فر
باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقات شهرآورد پیشین و آنچه به زعم آنها بی‌عدالتی در حق این تیم است، نسبت به حضور موعود بنیادی‌فر در کوبل داوری شهرآورد معترض شده است.پرسپولیس با ارسال نامه رسمی به سازمان لیگ خواستار تغییر در داوری شهرآورد شده و اعلام کرده که انتخاب بنیادی‌فر گزینش درستی نخواهد بود.
برچسب ها: پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها