PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۸۵۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۱
این هفته با محمد رضا سلیمانی ، مهاجم تیم ملوان بندر انزلی
محمدرضا سلیمانی مهاجم همدانی در ملوان بندر انزلی دوباره احیا شده و امیدوار است در بازی‌های آینده با گلزنی بتواند بیشتر از این نام خودش را بر سر زبان‌ها بیندازد.بازیکن - سرباز قوی سپید بندر انزلی در هفته هفدهم لیگ بیست و سوم موفق شد تک گل ملوان را در بازی برابر تیم استقلال تهران به ثمر برساند و پاسخ اعتماد مهدی تارتار سرمربی ملوانان را بدهد.سلیمانی فوتبال باشگاهی را از پاس همدان آغاز کرد و در تیم امید باشگاه استقلال روند رو به رشد خود را از سرگرفت و سپس به تیم های راه آهن، سایپا، مس رفسنجان، ذوب آهن اصفهان پیوست و اینک در خط حمله ملوان به میدان می رود. این هفته سراغ مهاجم 28 ساله ملوان رفتیم .


*
پایان محرومیت

محمدرضا سلیمانیکه در دور رفت فصل کنونیلیگ برتر،10 بازی انجام داد و فقط یک گل به ثمر رساند، به دلیل شکایت باشگاه ذوب‌آهن اصفهان مبنی بر جدایی ناگهانی و رفتن به سربازی با محرومیت چهار ماهه از سوی کمیته انضباطی مواجه شد اما لغو این رای توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال کاری کرد تا او مجوز بازی برابر تیم استقلال را بگیرد.لازم به یادآوری است که رای محرومیت چهار ماهه و جریمه 5 میلیارد تومانی سلیمانی به علت شکایت باشگاه ذوب‌آهن، روز نوزدهم دی‌ماه اعلام شد، اما کمیته استیناف به‌طور رسمی خبر از لغو این رای داد تا این بازیکن در دسترس مهدی تارتار سرمربی ملوان قرار بگیرد.
*
آغازی دوباره
سلیمانی مهاجم ملوان پس از دریافت مجوز بازی از سوی کمیته استیناف برای بازگشت به میادین در بازی حساس مقابلاستقلالدر ترکیب تیمش قرار گرفت و در خط حمله در کنار رضا جعفری به میدان رفت.این مهاجمملوانکه نسبت به محمد عمری مهاجم سابق تیم پرسپولیس برای حضور در ترکیب ترجیح داده شد، در نیمه اول دوندگی زیادی در زمین آبی پوشان تهرانی داشت که تلاش او در نیمه دوم بازی با استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر منجر به گل شد.این گل آغازی دوباره برای فوروارد همدانی ملوان بود.
*
با تمام وجود بازی می‌کنم
سلیمانی مثل سال‌های گذشته تمام تلاش خود را می کند تا جواب اعتماد کادر فنی تیم ملوان را به بهترین شکل ممکن بدهد. او پس از پایان بازی با استقلال در هفته هفدهم لیگ برتر که تک گل تیمش را زده بود ، گفت: اگر موقعیت‌هایی که برایم مهیا شد به گل تبدیل می‌شد هت‌تریک کرده بودم. من با تمام وجود بازی می‌کنم و دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم. به امید خدا در بازی های بعدی گل هم خواهم زد.
*
مردم بندر انزلی عاشقملوانهستند
سلیمانی در خصوص طرفداران ملوان می گوید: مردم در بندر انزلی عاشق تیمملوانهستند. حضورشان در ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی برای تیم دلگرمی است و آنان جو خیلی خوبی را درست می‌کنند. امیدوارم ما هم سربلندشان کنیم.
*
سهم سلیمانی در برد پیکان
تیمملواندر هفته پنجم فصل کنونی لیگ برتر توانست در خانه مقابل پیکان به پیروزی دو بر صفر برسد. بعد از آن که در اواخر نیمه اول پیمان رنجبری توانست ملوان را پیش بیندازد، در دقیقه 76 روی حرکت خوبمحمدرضا سلیمانیو تیزهوشیرضا جعفریتیم میزبان تیر خلاص را زد تا دومین برد فصل را جشن بگیرد.در این صحنه محمدرضا سلیمانی روی حرکت پا به توپی که داشت به سمت دروازه پیکان شوت زد و بعد از آنکه ایمان صادقی نتوانست آنطور که باید توپ را دفع کند، رضا جعفری خودش را رساند و توپ را وارد دروازه کرد تا خیال مهدی تارتار و هواداران را بابت کسب یک برد دیگر آسوده کند.
*
بدشانسی فصل گذشته
اخیرا سلیمانی در خصوص مصدومیتش در فصل گذشته توضیح داد و عنوان کرد: همه چیز عالی بود اما پیش از بازی برابر تیم استقلال مصدوم شدم و سه هفته از میادین دور بودم . این ‌بدشانسی کمی مرا از شرایط خوبم دور کرد. من هر تیمی بودم شرایط ایده آلی داشتم اما گاهی اوقات سلیقه سرمربی باعث می‌شد تا از ترکیب دور شوم اما از نظر فنی همیشه شرایط خوبی داشتم و شناخت آفای تارتارسرمربی سابق تیم ذوب آهن از من باعث شد تا فوتبالم بیشتر در زمین مسابقه دیده شود.
*
شاگردی دوباره تارتار
سلیمانی درباره این که شاگرد مهدی تارتار در دو تیم ذوب آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی بوده ، می گوید: با آقای تارتار فصل بسیار خوبی در ذوب آهن داشتیم و با راهنمایی‌های ایشان نمایش خوبی در میدان ارائه دادم. امسال هم تصمیم گرفتم با توجه به شناختی که از ایشان داشتم بهملوانبروم و اکنون برای گذراندن خدمت مقدس سربازی در بندرانزلی هستم و دوباره افتخار شاگردی ایشان را دارم.
*
از آکادمی استقلال تا تجربه ناموفق در راه آهن
استعداد محمدرضا سلیمانی در آکادمی باشگاه استقلال تهران شکوفا شد و در تیم امید آبی‌پوشان بود که به فوتبال ایران معرفی شد. پس از حضوری ناموفق در تیم راه‌آهن به تیم سایپاپیوست . او در 25 سالگی به دنبال تجربه جدیدی در فوتبال ایران بود و به همین علت به تیم مس رفسنجان اضافه شد.

سربازی از «هگمتانه»

*گلزنی به پرسپولیس
محمد رضا سلیمانی در دورانی که بازیکن سایپا بود در بازی با پرسپولیس به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شد و درست در دقایقی کهسایپابرای تغییر نتیجه بازی می کوشید با یک ضربه سر کار را تمام کرد و باردیگر نامش بر سر زبان ها افتاد. او آنقدر خوب و دقیق به توپ ضربه زد که از دستان علیرضا بیرانوند سنگربان پرسپولیس هم کاری ساخته نبود.
*
شادی گلی که حاشیه ساز شد
سلیمانی در دورانی که بازیکن سایپا و شاگرد علی دایی بود به پرسپولیس گل زد و خوشحالی اش حاشیه ساز شد.پرسپولیسی ها پس از گل وی به نحوه خوشحالی اش اعتراض کردند. شجاع خلیل زاده مدافع اسبق پرسپولیس به سلیمانی اعتراص کرد و سوژه رسانه ها شد.البته محمد رضا اعلام کرد که علت حمله و اعتراض شجاع را نمی داند .

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها