PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۵۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
با توجه به تعویق المپیک و همچنین احتمال بالای لغو لیگ ملت های والیبال ۲۰۲۰ فدراسیون ایران عجله ای برای انتخاب سرمربی ندارد.
کیهان ورزشی-

ایگور کولاکوویچ بعد از ۳ سال همکاری در اولین روزهای سال ۹۹ قرارداد خود را با فدراسیون والیبال به صورت توافقی فسخ کرد. این تصمیم بعد از تعویق رسمی المپیک توکیو اتخاذ شد و از آنجایی که لیگ ملت های ۲۰۲۰ هم احتمالا برگزار نمی شود، فدراسیون نیازی نمی دید که در این شرایط به سرمربی خارجی تیم ملی حقوق پرداخت کند.

حالا هم گویا فدراسیون عجله ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد. اگرچه در صورت لغو لیگ ملت های ۲۰۲۰ تیم ملی تا فروردین ماه سال آینده هیچ برنامه ای نخواهد داشت، اما قطعا تا ۲، ۳ ماه دیگر تمامی مربیان بزرگ دنیا تکلیف قرارداد خود را برای سال آینده میلادی و المپیک توکیو مشخص می کنند.

میلاد تقوی که اخیرا به عنوان سرپرست دبیری فدراسیون والیبال معرفی شده، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم ملی گفت: همان‌گونه که اطلاع دارید، گسترش و شیوع ویروس کووید ۱۹ باعث تغییر بسیاری از برنامه‌های جهانی از جمله بازی‌های المپیک و لیگ ملت‌های والیبال شد. به همین دلیل، فدراسیون تصمیم به قطع همکاری با ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی گرفت و قرارداد این مربی با توافق دو طرف و بدون هیچ مشکلی فسخ شد و جا دارد از طرف خانواده بزرگ والیبال، از زحمات کولاکوویچ در چند سال گذشته تشکر و قدردانی کنم.

وی ادامه داد: عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی نداریم و با توجه به تجربیاتی که از گذشته داریم و نظرات کارشناسان، باید با بررسی کامل در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم ملی تصمیم بگیریم.

تقوی به گزینه هایی که در رسانه ها برای نشستن روی نیمکت تیم ملی مطرح شده هم واکنش نشان داد و گفت: برخلاف اخبار منتشر شده از سوی رسانه‌های مختلف، در حال حاضر گزینه خاصی برای هدایت تیم ملی از سوی فدراسیون مطرح نیست. تمام گزینه‌های داخلی و خارجی را بررسی خواهیم کرد و قطعاً با توجه به شرایط موجود، بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. عوامل مختلفی در تصمیم‌گیری ما تاثیرگذار خواهند بود و پس از این که سر فرصت به جمع‌بندی نهایی برای انتخاب سرمربی رسیدیم، نتیجه آن اعلام خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار