PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۳۳۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال در ایلینویز واقع در شمال غربی شهر شیکاگو برگزار می‌شود و سالن چند منظوره «سیرز سنتر» میزبان تیم‌های ملی والیبال آمریکا، صربستان، لهستان و ایران است.
کیهان ورزشی-
لیگ جهانی والیبال 2018 با نام جدید «لیگ ملت‌های والیبال» از 28 روز دیگر در شهرهای مختلف با حضور 16 تیم (12 تیم اصلی و 4 تیم فرعی) آغاز می‌شود.

بلیت فروشی این مسابقات از چند روز قبل در برخی کشورها که میزبان مسابقات هستند از جمله آمریکا که در هفته چهارم شاهد رویارویی چهار تیم آمریکا، صربستان، لهستان و ایران خواهد بود، آغاز شده است.

هفته چهارم لیگ ملت‌ها در ایلینویز واقع در شمال غربی شهر شیکاگو برگزار می‌شود و سالن چند منظوره «سیرز سنتر» میزبان تیم‌های ملی والیبال آمریکا، صربستان، لهستان و ایران است.

این سالن در سال 2006 با هزینه 62 میلیون دلار ساخته شده و ظرفیت 11218 تماشاگر را دارد. سالن «سیرز سنتر» همچنین مجهز به 43 سوئیت مجلل هم هست. این سالن محل برگزاری مسابقات تیم فوتبال آمریکایی «شیکاگو موستانگز» و تیم بسکتبال «ویندی سیتی بولز» است.

شاگردان ایگور کولاکوویچ در روزهای 25 تا 27 خرداد ماه به ترتیب با لهستان، صربستان و آمریکا روبرو خواهد شد و بلیط هر کدام از این مسابقات با توجه به جایگاه تقاضا شده از 33 تا 55 دلار است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار