PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۳۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
طبق اعلام هواشناسی مالزی، آب و هوای شهر سرمبان در روز سه شنبه طوفانی خواهد بود.

کیهان ورزشی-


 در چهارچوب هفته پنجم رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آسیا فردا تیم های ملی فوتبال سوریه و ایران در گروه B به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقه از ساعت 15:30 به وقت تهران و در ورزشگاه تانکو عبدالرحمان شهر سرمبان استان پاروی مالزی آغاز خواهد شد. آب و هوای نامساعد مالزی در چند روز اخیر نگرانی ها را بابت کیفیت برگزار مسابقه بسیار بالا برده بود و حالا هواشناسی سرمبان آب پاکی را روی دست همه ریخت و از نامساعد بودن شدید هوای این شهر در روز برگزار مسابقه خبر داد.

طبق هواشناسی مالزی، شهر سرمبان روز سه شنبه آب و هوای طوفانی همراه با آذرخش و رعدوبرق را به خود خواهد دید. در اخبار واصله از صبح سه شنبه هوای سرمبان ابری خواهد بود و طوفان تندری با قدرت از صبح در این شهر حضور دارد و هر چه به شب نزدیک تر شویم از قدرت این طوفان کاسته می شود.

طبق اعلام هواشناسی احتمال بارش باران حدود 70 درصد خواهد بود و درازای آن حدود 3 ساعت خواهد بود. البته هرچه به عصر و شب نزدیک تر شویم از احتمال بارش باران کاسته خواهد شد و انتظار می رود هنگام برگزاری مسابقه شاهد بارش باران نباشیم.

دمای هوا 30درجه سانتی گراد است و رطوبت هوا هم 81 درصد خواهد بود. همه این عوامل نشان از این می دهد که کار شاگردان کروشبرای بازی مقابل سوریه بسیار سخت  و دشوار خواهد بود. آنها باید در آب و هوایی شرجی و در عین حال طوفانی مقابل سوریه قرار بگیرند. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار