PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۸۵۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷
کمیته ملی المپیک حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.
کیهان ورزشی-

کمیته ملی المپیک در پیامی حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق که منجر به شهادت جمعی از سرداران، مستشاران و دیپلمات های کشورمان شد را محکوم کرد.

در متن پیام فوق آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

در ادامه جنایات رژیم کودک کش و منفور صهیونیستی در غزه و جبران شکست های دنباله دار خود در نبرد علیه آزادی خواهان جهان، بار دیگر همچون گذشته در اقدامی به دور از پروتکل های بین المللی در قبال سفارتخانه ها و کنسولگری ها، با حمله‌ای ناجوانمردانه و سفاکانه به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق باعث به شهادت رساندن جمعی از سرداران، مستشاران و دیپلمات های کشورمان گردید.

ضمن محکومیت این جنایت شنیع و ددمنشانه که نشان از استیصال و درماندگی آنان و اربابانشان در مبارزه با ملت های آزادیخواه جهان دارد، شهادت جمعی از سرداران، مستشاران و دیپلمات های کشورمان را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده های معظم و همرزمان آنان و مردم شریف و قدرشناس ایران عزیز، تسلیت عرض می‌نماید.

بدون تردید مردم آزادیخواه جهان و ایران اسلامی بخصوص جامعه ورزش کشور با حضور گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس، ضمن اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین با آرمان های امام عزیز و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید پیمانی دوباره خواهندکرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار