PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۸۰۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
پیشکسوت استقلال درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین این تیم و کتک خوردن دو هوادارش به علت انتقاد از عملکرد مدیران این تیم واکنش نشان داد.
کیهان ورزشی-

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال   درباره اتفاقات پیش آمده در تمرین آبی‌پوشان و کتک خوردن چند هوادار این تیم از سوی اراذل و اوباش مدعی شد: افرادی آلت دست برخی از مدیران قبلی می‌شوند. آجورلو (مدیرعامل سابق استقلل) گروهی دارد که شیطنت می‌کنند و به جان هوادار می‌افتند. هواداران هم تحت تاثیر قرار می‌گیرند. یکسری در حال سنگ اندازی هستند که این تیم شکل نگیرد.
وی ادامه داد: همیشه گفته‌ام برخی‌ها سنگ اندازی می‌کنند و لیدرها را علیه گروه روی کار می‌شورانند. مصیبت آجورلو در حال نابودی این تیم است. آجورلو برای نابودی این باشگاه آمد و الان هم یکسری افراد را دارد که با شوراندن آن‌ها آرامش را از تیم می‌گیرد.
جباری ادامه داد: آجورلو با قراردادهایی که بست مصیبت درست کرد. هر مدیری مشکل را گردن مدیر قبلی می‌اندازد. بازیکنانی هستند که در استقلال ۵ برابر ارزش اصلی خود از این باشگاه پول می‌گیرند.
پیشکسوت استقلال درباره کتک خوردن ۲ هوادار در تمرین این تیم خاطرنشان کرد: خیلی ناراحت شدم و اعصابم بهم ریخت. خانمم گوشی را از دستم گرفت و گفت نگاه نکن. آن اتفاق بزرگ‌ترین اشتباه بود که در سکوهای ورزشگاه افتاد. نباید این مشکل را تنها گردن حجت کریمی انداخت.

وی درباره نصب بنر تمجید از حجت کریمی و علی امیری در تمرین استقلال ادامه داد: بنرها را ندیدم. اگر باشگاه این بنرها را زده باشد اشتباه است. باشگاه اگر مقصر بوده باید عذرخواهی کند اما من آنجا نبودم و دقیق از ماجرا خبر ندارم.    
جباری درباره شرایط استقلال گفت: شرایط استقلال در حال حاضر حساس است و اگر این اتفاقات تکرار شود باشگاه به لبه پرتگاه می‌رود. این اتفاقات از بالا برنامه‌ریزی می‌شود و هوادار هم از آن‌ها بی‌اطلاع است. هوادار احساسی می‌شود و این مساله به باشگاه آسیب می‌زند. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار