PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۸۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
این هفته با حسین گودرزی ، مدافع تیم فوتبال امید
کشف رضا عنایتی

 تیم فوتبال امید ایران با چند جلسه تمرین زیر نظر رضا عنایتی سرمربی جوان خود به فینال بازی های غرب آسیا رسید و در فینال برابر عراق در ضربات پنالتی شکست خورد که تک گل شاگردان عنایتی در این مسابقه را یک مدافع وسط به ثمر رساند.
مدافع چپ پایی که فصل گذشته در نفت مسجدسلیمان بازی کرد و البته عملکردش در هفته های پایانی بیشتر دیده شد و مورد توجه ویژه رضا عنایتی قرار گرفت. حسین گودرزی مدافع 22 ساله و اهل بروجرد است که به مرور در ترکیب اصلی تیم نفت مسجد سلیمان قرار گرفت و در دو بازی برابر هوادار و پیکان در کلین‌شیت‌های نفت سهیم بود و در ادامه به ترکیب اصلی تیم مسجد سلیمان اضافه شد.
نمایش گودرزی در ادامه لیگ باعث شد تا سرمربی تیم امید این بازیکن را در لیست مسافران عراق قرار دهد. با گلزنی این بازیکن در فینال بازی های غرب آسیا  مشخص شد که گودرزی مدافع اثرگذاری است. این هفته سراغ حسین گودرزی مدافع ملی پوش رفتیم .
...از امیدهای پیکان تا نفت مسجد سلیمان
حسین گودرزی مدافع تیم امید در پایه های باشگاه پیکان تهران دیده شد و از امیدهای پیکان بعد از نایب قهرمانی با قراردادی دو ساله به نفت مسجد سلیمان پیوست.
جوانگرایی ، سکوی پرتابش شد
گودرزی یک فصل خوب را در نفت مسجد سلیمان سپری کرد . با آمدن رضا عنایتی به عنوان سرمربی در تیم نفت مسجد سلیمان ، شرایط وی رفته رفته بهتر شد. عنایتی به جوان‌گرایی توجه ویژه داشت و فرصتی ایجاد کرد تا حسین گودرزی در 21 سالگی از هفته شانزدهم لیگ بیست و دوم به میدان برود و نمره قبولی بگیرد.گودرزی با حمایت های عنایتی در لیگ برتر بیشتر به میدان رفت.
بازی کردن برای عنایتی لذت بخش است
حسین گودرزی مدافع تیم امید درباره رضا عنایتی سرمربی خود می گوید: شاگرد آقا رضا عنایتی شدن آرزوی هر بازیکنی است. او خودش بازیکن بزرگی بوده و بازیکن را درک می‌کند و بازیکنانی که برایش بازی می‌کنند زیاد زیر بار فشار روانی نیستند و بار منفی را به درون زمین انتقال نمی‌دهد . برای او بازی کردن خیلی لذت بخش است. امیدوارم با تیم امید به المپیک صعود کنیم.
خدا را شکر، دل مردم را شاد کردم
حسین گودرزی مدافع پیش تاخته تیم امید در فینال بازی های غرب آسیا موفق شد دروازه تیم امید عراق را باز کند و یکی از بازی های خوب خود را انجام دهد. وی در این خصوص می گوید:  گلزنی در رده‌های ملی آرزوی هر بازیکنی است و من هم خیلی دوست داشتم این کار را انجام بدهم و دل مردم ایران را شاد کنم. خدا را شکر توانستم به این هدف برسم و دوست دارم بیشتر از این‌ها گل بزنم و به این یک گل قانع نیستم ولی متاسفانه بازی را در ضربات پنالتی به عراق واگذار کردیم .
تیم امید با یک هفته تمرین عازم غرب آسیا شد
وی درباره نایب قهرمانی تیم امید در فینال بازی های غرب آسیا به میزبانی عراق می گوید: این موضوع شیرینی گل را برایم در فینال کم کرد ولی تیم ما یک هفته دور هم جمع شده بود و هنوز با هم هماهنگ نیستیم و شناخت کافی از بازی یکدیگر نداشتیم. مطمئن باشید نمایش تیم امید خیلی بهتر از این می‌شود و حرف‌های زیادی برای گفتن داریم.
فصل خوبی داشت
تیم نفت مسجد سلیمان در لیگ بیست و دوم موفق نبود و به لیگ دسته اول سقوط کرد.البته گودرزی در نفت مسجد سلیمان عملکرد مفیدی داشت و به تیم امید دعوت شد‌ . با اینکه اولین سال حضورش در لیگ برتر بود ولی بنا به آمار فصل خوبی را سپری کرد.
اهداف بعدی مدافع ملی پوش
یکی از اهداف حسین گودرزی لژیونر شدن است.وی در این خصوص می گوید: باید بهتر از این‌ها شوم. دوست دارم در آینده نزدیک لژیونر شوم و ادامه دوران فوتبالی‌ام را در اروپا سپری کنم و به تیم ملی بزرگسالان هم دعوت شوم.
چپ پایی که به ترکیب نفت سنجاق شد
مدافع چپ پایی فصل گذشته نفت مسجدسلیمان  اهل بروجرد است. با حضور رضا عنایتی در نفت مسجدسلیمان به مرور در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در ادامه به ترکیب اصلی تیمش سنجاق شد.
گلزنی به نساجی
یکی از بازیهای خوب حسین گودرزی در لیگ بیست و دوم مقابل تیم نساجی مازندران بود. در دقیقه 32، این حسین گودرزی، مدافع جوان نفت مسجدسلیمان بود که با یک ضربه سر از داخل محوطه شش قدم، کرنر ارسالی از جناح چپ را به گل دوم تیمش بدل کرد.حسین با این گل در لیگ برتر دیده شد.
تکل موثر حسین مانع از گلزنی ارسلان شد
یکی از صحنه های قابل توجه دیدار برگشت استقلال و نفت مسجدسلیمان در لیگ بیست و دوم، تکل به موقع گودرزی بود که مانع گلزنی ارسلان مطهری مهاجم آبی پوشان شد. ثبت این صحنه باعث شد تا توجهات به حسین دوچندان و ارزش های فنی وی دیده شود.
دومین صحنه جدال با استقلال
دومین صحنه جذاب بازی برگشت استقلال و نفت مسجد سلیمان هنگامی بود که مدافع پیش تاخته نفت با یک توپ گیری ،سیلوا مدافع برزیلی حریف دریبل زد و با سید حسین حسینی دروازه بان استقلال تک به تک شد که ضربه گودرزی با واکنش کاپیتان استقلال مهار گشت.
نفت ، عشق و زندگی مردم مسجدسلیمان است
نفت مسجد سلیمان در پایان لیگ بیستم و دوم سقوط کرد.گودرزی در این خصوص می گوید: نفت مسجد‌سلیمان تیمی‌مردمی است و این تیم ، عشق و زندگی مردم این شهر است. این تیم نماینده‌ای برای لر زبان‌ها و بختیاری‌های عزیز است.
*کیوان طباطبایی













نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار