PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۷۹۶۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱
سرپرست تیم فوتبال استقلال به تغییر محل بازی پرسپولیس و پیکان واکنش نشان داد.
بیژن طاهری سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به تصمیم سازمان لیگ مبنی بر تغییر محل برگزاری مسابقه این هفته تیم پیکان، اظهار کرد: همه یک سال زحمت می‌کشند و هزینه می‌کنند تا بر اساس لیاقت و زحمت خود، در پایان فصل به مقامی در جدول دست پیدا کنند. ما کم زحمت نکشیدیم و تلاش کردیم با وجود همه مشکلات و تغییرات، دل هواداران را شاد کنیم ولی این اتفاقات باور کردنی نیست. پارسال هم کسی انتظار نداشت ما قهرمان شویم و تا به خودشان آمدند، دیدند ما سه هفته مانده با پایان لیگ، قهرمان شدیم وگرنه مطمئن باشید که نمی‌گذاشتند به قهرمانی برسیم. 

وی افزود: سوال من از سازمان لیگ این است که چرا تبعیض بین تیم‌ها قائل هستید و ما چرا باید در دستگردی و بدون تماشاگر مقابل پیکان بازی می‌کردیم و تیم دیگر در آزادی و با تماشاگر بازی کند؟ چون گفتند ما بازی نمی‌کنیم؟! چرا کرج یا جاهای دیگر و شهرهای اطراف تهران این بازی را برگزار نکردند؟ مگر پیکان میزبان نیست و حق انتخاب ندارد؟ 

طاهری در پایان افزود: سوال من از مسئولان سازمان لیگ این است که مگر یک مسئول تصمیم گیر نباید بی طرف باشد؟ مگر باید برای یک رنگ خاص تلاش کند ؟ این تصمیم گیری شائبه برانگیز و از عدالت به دور است. این ننگ بر روی پیشانی سازمان لیگ می‌ماند و کسی فراموش نمی‌کند که آن‌ها خودشان باعث و بانی تبعیض و ایجاد شائبه میشوند. پیکان اگر در حال سقوط بود، این اتفاق رخ می‌داد؟ آن هم از وضع چینش و افتضاحات داوری. ما الکی زحمت می‌کشیم و سرکار هستیم. ما و هواداران چه گناهی کرده‌ایم که این تبعیض را باید تحمل کنیم؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار