PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۷۴۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- فدراسیون فوتبال کشورمان با همکاری وزارت ورزش و جوانان قبل از بازی با الجزایر، پاداش معوقه بازیکنان تیم ملی از سه بازی پایانی مقدماتی جام جهانی را پرداخت کرد. فدراسیون فوتبال قصد دارد برای پرداخت عادلانه تر پاداش به اعضای کادر پزشکی و پشتیبانی تیم ملی از محل پاداش‌ها، تغییراتی در نحوه پرداخت این پاداش‌ها بدهد.
- تیم ژاپن با پیروزی سه بر صفر مقابل استرالیا ، به مقام سوم رقابتهای زیر 23 سال فوتبال آسیا دست یافت ، روز یک شنبه در ساعت 17.30 بازی فینال این دوره از مسابقات بین تیمهای ازبکستان و عربستان به میزبانی تاشکند انجام خواهد شد . 
- گفته می‌شود قرارداد بیژن طاهری، سرپرست تیم فوتبال استقلال با درخواست مدیران این باشگاه به زودی تمدید خواهد شد. طاهری از پیشکسوتان باشگاه استقلال است که سال‌ها با پیراهن این تیم به میدان رفته و سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف از جمله استقلال را در کارنامه خود دارد.
- خوزه آگوستو لوسادا بنیتز که فارغ‌التحصیل دوره بدنسازی از دانشگاه مادرید است با عقد قرارداد برای یک فصل به کادر فنی تیم پرسپولیس ایران ملحق شد. او پیش از این با باشگاه‌های نساجی قائم‌شهر و گل‌گهر سیرجان همکاری داشته  و پرسپولیس سومین تجربه کاری او در فوتبال ایران است.
-  شوک بزرگ در والیبال بانوان ایران این که تیم باریج اسانس از حضور در لیگ برتر  بانوان 1401 کناره‌گیری کرد.
- گئورگی گولسیانی مدافع خارجی تیم سپاهان با انتشار پستی از هواداران این باشگاه خداحافظی کرد.
- حامد حدادی، کاپیتان تیم ملی بسکتبال کشورمان به جرگه متاهلین پیوست و داماد شد. نکته جالب توجه در عکسی که او به مناسبت ازدواجش منتشر کرده، تم بسکتبالی است!
- به خاطر جنگ اوکراین و مشکل در تهیه فولاد و تورم، رونمایی از ورزشگاه برنابئوی جدید تا 2023 به تعویق افتاد!
- باشگاه موناکوی فرانسه با انتشار پستی رسما از جدایی سسک فابرگاس از این تیم خبر داد.
-  اردوی اخیر تیم امید ایران در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا با اتفاق عجیبی همراه بوده است. گویا یکی از بازیکنان تیم امید با بیان اینکه مشکلات مالی عدیده‌ای داشته از حدود دو سوم کاروان تیم پول قرض کرده  اما در حال حاضر از دسترس خارج است.
-  ستاد ملی مبارزه با دوپینگ رای محرومیت دو ورزشکار در رشته‌های وزنه‌برداری و کوراش را صادر کرد. محمد هادی پورحسینی (وزنه‌برداری) و صدف بیرانوند (تیم ملی کوراش) به سه سال محرومیت از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزشی محکوم شدند.
- مایک تایسون، قهرمان سابق سنگین وزن بوکس جهان با لباس زنبور در یک برنامه تلویزیونی حرکات موزون اجرا کرد.
-  با اعلام فابریزیو رومانو ، سه باشگاه فرانکفورت ، بنفیکا و اینتر میامی آمریکا از مشتریان جدی ماریو گوتزه ستاره سابق دورتموند و فعلی آیندهوون محسوب می شوند . 
- با دوپینگ محمد هادی پور حسینی و محرومیت 3 ساله این ورزشکار و با توجه به دوپینگ محمد نیری در اردیبهشت 1401 همچنین دوپینگ یکی از نوجوانان ملی پوش وزنه برداری در عربستان شمار دوپینگی های این رشته به عدد 3 رسید. در کنار این فهرست مسعود نصرتی چهارمین ورزشکار دوپینگی رشته وزنه برداری تلقی می شود. طبق مصوبات فدرسیون جهانی درکنگره تاشکند ،هر کشوری که در ۱۸ ماه منتهی به المپیک 2024 پاریس بیش از سه مورد تست مثبت دوپینگ داشته باشد، به طور کامل از حضور در رقابت‌های وزنه برداری محروم خواهد شد.
- سایت givemesport انگلیس به بررسی قدرت تیم های حاضر در جام‌جهانی قطر پرداخت و مدعیان قهرمانی را پیش بینی کرد. این رسانه انگلیسی از برخی تیم ها به عنوان تیم های توریست و بازدید کننده از قطر نام برد که تیم ملی کشورمان در این دسته قرار داشت.
- امير غفور والیبالیست باسابقه کشورمان  با قراردادي يك ساله به تیم شهداب يزد پيوست.
-  بعد از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر در بازی دوستانه  شایعات بسیار زیادی بابت برکناری اسکوچیچ و تغییرات در کادرفنی تیم ملی مطرح شد تا جایی که برخی صحبت از بازگشت کی روش به ایران را منتشر کردند اما روز پنجشنبه با تمدید قرارداد دو دستیار سرمربی کروات تیم ملی این شایعات هم پایان گرفت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار