PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۷۳۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
سرمربی هوادار معتقد است تیم ملی ایران شرایط خوبی ندارد و رییس جمهور به دلیل ملی بودن موضوع حضور فوتبال ایران در جام جهانی، می‌تواند به آن ورود کند.
کیهان ورزشی-

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال هوادار ظهر سه‌شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن حاضر شد و اظهار کرد: بازی با ذوب‌آهن سخت است و این وقفه طولانی تیم‌ها را از شرایط بازی خارج کرد. تمرینات خوبی را داشتیم و بین ما و ذوب‌آهن، این ۶ بازی حکم بالا رفتن در جدول را دارد و سعی می‌کنیم با تمام توان و تمرکز در این بازی‌ها حاضر شویم تا در اولین سال ما در لیگ برتر، در جایگاه خوبی حاضر شویم. مشکلات مالی تمرکز بازیکنان ما را گرفته و امیدوارم زودتر حل شود. جو این تیم با این مشکلات ناراحت‌کننده است و امیدوارم مدیران ما زودتر موضوع را حل کنند. قرارداد بازیکنان ما زیاد بالا نیست و در طول فصل هم تنشی از سوی بازیکنان ما زیاد نبوده است. امیدوارم با همین انگیزه جلو برویم و نتایج درخشانی درخور تیممان کسب کنیم.

عنایتی در خصوص ضعف تیمش در بخش هجومی در ۸ بازی اخیر عنوان کرد: ساختار هجومی ما دچار مشکل است.ما از نظر موقعیت‌سازی، تیم خوبی هستیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد، جایگاه بهتری داشتیم اما استرس و فشار باعث شده تا توپ‌های آخر گل نشده است. ساختار خوبی در خط حمله و دفاع داریم و دفاع خوب ما باعث شده جایگاه بهتری داشته باشیم و باید خط حمله خود را هم تقویت کنیم. سعی می‌کنیم این موضوع را بهبود ببخشیم و با توجه به شرایط بهتری که در جدول داریم، استرس و فشار هم تا حدودی از روی مهاجمان تیم برداشته شده است.

وی درباره ذوب‌آهن گفت: این تیم، تیم خوبی است و مهره‌های متحول‌شده‌ای با نیم‌فصل نخست دارد. بازیکنان باکیفیتی دارد و ساختار خوبی دارد. مربی کاربلدی روی نیمکت این تیم است و می‌دانیم اگر غفلت کنیم، جریمه و تنبیه خواهیم شد. بازی زیبایی خواهد بود و امیدوارم تماشاگر پسند باشد و در انتها برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی هوادار درباره مصدومان و محرومان تیمش توضیح داد: مهدی عبدی، میری، بابک مرادی و قاضی دیر به تمرینات اضافه شدند و محمد ستاری را به علت سه اخطاره شدن در اختیار نداریم. ما تیم واحدی هستیم و این بازیکنانی که گفتم را در اختیار نداریم.

عنایتی در خصوص پیروزی برابر ذوب‌آهن و صعود به نیمه بالایی جدول گفت: بازی سختی است و جدال بین دو تیمی است که آمار دفاعی خوبی دارند. خانگی بودن بازی به ما کمک می‌کند. ۳ بازی دوستانه برگزار کردیم و سعی کردیم کارهای تاکتیکی را در این بازی‌ها مرور کنیم. شرایط جدولی طوری است که هر دو تیم به فکر رتبه‌های بالاتر هستند و باعث می‌شود که این دیدار جذاب‌تر شود.

وی درباره شرایط نامناسب فدراسیون و تیم ملی عنوان کرد: ما با این اتفاقات غریبه نیستیم و در تمامی تورنمنت‌های حساس، این اتفاق برای ما می‌افتد. باتوجه به بازیکنان باکیفیتی که تیم ملی دارد، می‌توان بخشی از کم و کاستی‌ها را جبران کرد اما با این برنامه‌ریزی چشمم آب نمی‌خورد تیم ملی بتواند نتیجه خوبی بگیرد. استرس زیادی به مردم وارد می‌شود که با این تدارکات کم راهی جام جهانی شود. من هوادار تیم ملی هستم و نگران این موضوع هستم. از رییس جمهور درخواست می‌کنم به این موضوع ورود کند زیرا جنبه بین‌المللی دارد و دغدغه تمام مردم ایران است و خدایی نکرده اگر نتیجه نگیریم، به چند سال قبل برمی‌گردیم. بهترین تیم آسیا هستیم و فکر نمی‌کنم هماهنگ کردن یک تدارکات درخور تیم ملی کار سختی باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار