ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۷۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ورزشگاه آزادی تهران با حضور 35 هزار تن تماشاگر و به داوری زاهدی فر ، تیم فوتبال نساجی مازندران با پیروزی یک بر صفر مقابل آلومینیوم اراک برای اولین بار قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد . 
- از حواشی بازی فینال جام حذفی فوتبال کشورمان می توان به معطل شدن 45 دقیقه ای اعضای تیم آلومینیوم اراک پشت درب رختکن ورزشگاه آزادی اشاره کرد که عصبانیت سرمربی تیم اراکی و درگیری لفظی وی با مقامات فوتبال لیگ و همچنین تدارکات تیم نساجی را به همراه داشت . 
- در مراسم اهدای جوائز برای قهرمان جام حذفی فوتبال ایران ، علاوه بر مقامات باشگاه نساجی ، ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز حضور داشتند . 
- تیم فوتبال لیورپول انگلیس در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی ، لیگ قهرمانان فوتبال اروپا با دو گل از سد تیم اسپانیایی ویا رئال گذشت ، گلهای لیورپول به فاصله دو دقیقه (53-55) در پی اشتباه مدافع ویارئال و فرصت طلبی سادیو مانه به ارمغان آمد . 52 هزار تن تماشاگر با قضاوت تیم داوری کشور لهستان در ورزشگاه آنفیلد بندر لیورپول شاهد این مسابقه بودند.
- تمرینات تیم استقلال با حضور تمامی بازیکنان زیر نظر کادر فنی برگزار شد . 
- سازمان لیگ اعلام کرد؛ مسابقه دو تیم شهرخودرو و صنعت نفت آبادان روز سه شنبه 13 اردیبهشت در ورزشگاه امام رضا(ع) شهر مشهد برگزار می شود.
- طی حکم کمیته انضباطی ، دو تیم ملوان و استقلال ملاثانی دربازی آینده خود از حمایت تماشاگر محروم شدند ، تیم خیبر خرم آباد هم باید محرومیت سنگینی را تجربه کند.
- باشگاه بایرن مونیخ آلمان قرارداد اسپانسر خود شرکت یونیکردیت پلاتینیوم را تا سال 2025 تمدید کرد. این شرکت شریک رسمی بانکی بایرن از سال 2003 است.
- تیم پرسپولیس تهران در دیداری دوستانه با نتیجه دو بر یک مقابل تیم دسته دومی نیروی زمینی شکست خورد. تمیروف گلزن پرسپولیس در این مسابقه بود. 
- پایان رافت، سرمربی تیم شهرداری آستارا به دلیل بدرفتاری نسبت به تیم حریف ، که منجر به اخراجش شد و استفاده از الفاظ نامناسب بعد از پایان بازی، به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی نیز پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.
- فدراسیون فوتبال ژاپن چندی پیش برای فدراسیون فوتبال ایران دعوتنامه‌ای را برای حضور تیم ملی در یک تورنمنت به‌نام «Kirin Cup» داد. فدراسیون فوتبال به‌دلیل اسپا نسری شرکت تولیدکننده مشروبات الکلی که نام آن روی این تورنمنت قرار دارد، حضور در این رقابتها را نپذیرفت و برای فیفادی پیش‌ِرو به‌دنبال بازی‌های دوستانه دیگری است . فدراسیون ژاپن تیم برزیل را جایگزین ایران کرد.
- اعضای تیم فولاد خوزستان حاضر در عربستان پس از صدرنشینی در گروه سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به خانه خدا رفتند و مناسک حج را به جا آوردند.
- به گزارش مارکا ، ایسکو هافبک 30 ساله و اسپانیایی رئال مادرید در آستانه‌ی انتقال آزاد به رئال بتیس با قراردادی 2 ساله است .
- به خاطر شرایط حساس در جدول رده بندی ، با اعلام مسئولان فوتبال لالیگای اسپانیا تمام بازی های دوهفته هفته 37 و 38 به طور همزمان برگزار خواهد شد.
- تیم ملی فوتبال ایران با آخرین ترکیب خود در پنجره‌ بازی‌های ملی که به مصاف کره‌جنوبی و لبنان رفت، دارای میانگین سنی 27۰8 سال بوده و بعد از پرتغال (28 سال) و ژاپن (27۰9 سال) در رتبه سوم مسن‌ ترین تیم‌های حاضر در جام جهانی قرار دارد. تیم‌ های اروگوئه، برزیل و تونس دیگر تیم‌ های بعد از ایران هستند.
- تیم فوتبال فولاد با عبور از پرسپولیس، امتیازآورترین تیم ایرانی در راه کسب سهمیه آسیایی لقب گرفت.
- در پی شکایت پرسپولیس از باشگاه استقلال نسبت به استفاده از بازیکنان غیر مجاز در ترکیب تیم کمیته انضباطی رای خود را صادر واستقلال و چهار بازیکن این تیم را تبرئه کرد .
- مراسم افطاری فدراسیون بوکس سه‌شنبه شب با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس، پیشکسوتان و اعضای تیم ملی برگزار شد.
- در سه بازی باقی مانده از دور تازه لیگ فوتبال ایتالیا ، اینتر دو بر یک در زمین بولونیا تن به شکست داد ، تورینو و آتالانتا 4-4 شدند و اودینزه در زمین فیورنتینا 4-0 به برتری رسید . 
- در تالار آزادی تهران و با حضور تماشاگران ، تیم ذوب آهن اصفهان بازی دوم فینال لیگ برتر بسکتبال ایران برابر شهرداری گرگان را 89-87 به سود خود به پایان رساند ، در دیدار نخست ، شهرداری پیروز شده بود . دیدار سوم دو تیم نیز به میزبانی تهران انجام خواهد شد .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها