PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۷۰۶۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- روز پنج شنبه (7 بهمن 1400) ، دور هفتم از مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا با انجام شش بازی در دو گروه به پایان می رسد : ایران با عراق ، لبنان با کره جنوبی ، امارات با سوریه (گروه اول) ، استرالیا با ویتنام ، ژاپن با چین و عربستان با عمان (گروه دوم)
- اکنون و قبل از شروع دیدارهای دور هفتم در راه جام جهانی 2022 قطر در منطقه آسیا ، ایران و کره جنوبی با 16 و 14 امتیاز ، عربستان ، ژاپن و استرالیا با 16 ، 12 و 11 امتیاز مدعیان اصلی صعود در دو گروه محسوب می شوند.
- تیمهای گینه استوایی و مصر به ترتیب با برتری 6 - 5 مقابل مالی و 5 - 4 برابر ساحل عاج در ضیافت پنالتی ها به مرحله یکچهارم نهایی جام ملت های فوتبال آفریقا به میزبانی کامرون صعود کردند . وقت های معمولی و اضافی هردو مسابقه صفر - صفر به پایان رسیده بود.
- در مرحله یکچهارم نهایی مسابقات فوتبال جام ملت های آفریقا ، کامرون با گامبیا ، بورکینافاسو با تونس ، مصر با مراکش و سنگال با گینه استوایی دیدار خواهند داشت .
- تیم ملی فوتبال کشورمان امروز (پنج شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران در دور هفتم مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق می رود.در همین رابطه جواب تست های قبل از بازی بازیکنان عراق اعلام شد که طبق آخرین خبر 4 کرونایی جدید به کروناهایی سابقشان اضافه شد. پیش از این کاروان عراق به محض ورود به تهران 5 تست مثبت داشت که یاسر قاسم، مناف یونس و امجد عطوان نامشان در لیست بود.
- بازیکنان پرسپولیس به رغم حضور در محل تمرین به دلیل بدقولی باشگاه برای پرداخت مطالبات تمرین نکردند. گل‌محمدی سرمربی تیم هم سرانجام بعد از این که بازیکنان حاضر به تمرین نشدند،با ارسال نامه‌ای به رضا درویش مدیرعامل باشگاه و افشین پیروانی سرپرست تیم، استعفای خود را اعلام کرد. باید دید مدیریت باشگاه در خصوص این تصمیم یحیی گل‌محمدی چه واکنشی نشان می‌دهد.
- تیم فوتبال بانوان ایران در جام ملت های آسیا به میزبانی هندوستان ، در مصاف با چین تایپه 5 - 0 مغلوب شد . در این گروه تیمهای چین و چین تایپه با 6 و 3 امتیاز صعود کردند . هند ، دیگر تیم این گروه به دلیل کرونایی شدن بازیکنانش ، حذف شد.ایران با هند به نتیجه صفر - صفر دست یافته بود.
- درصورتیکه تیم ملی فوتبال بانوان استرالیا بتواند تایلند را با اختلاف 12 گل شکست دهد تیم ملی بانوان ایران به دور حذفی مسابقات قهرمانی آسیا صعود خواهد کرد. استرالیا در این تورنمنت یک بازی را 18-0 پیروز شد و این احتمال وجود دارد در بازی دیگر ، تایلند را به سود ایران گلباران کند.
- اتحادیه لیگ برتر فوتبال انگلیس اعلام کرد تیم ها باید حداقل چهار بازیکن کرونایی داشته باشند تا برای تعویق بازی ها اقدام کنند.
- باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به اداره ورزش و جوانان مازندران اعلام آمادگی کرده است تا طبق قوانین و مقررات جاری، ورزشگاه فوتبال تجن کلای شهرستان چالوس را به صورت مالک قطعی یا اجاره 99 ساله در اختیار گرفته تا پس از تکمیل، مورد استفاده این باشگاه جهت انجام اردوهای تمرینی، مسابقات، برگزاری مدرسه فوتبال و ایجاد آکادمی قرار گیرد.
- تیم ملی هندبال ایران پس از صعود به جام جهانی برای صدرنشینی در گروه ، 36 بر 26 مغلوب بحرین شد.
- دادگاه عالی ورزش یک بار دیگر با استفاده از ماده 59 از قوانین ورزشی، مهلت خود برای صدور و ابلاغ رای پرونده شکایت النصر را تمدید و آن را به تاریخ 25 فوریه مطابق با جمعه 6 اسفند 1400 موکول کرد.
- کمیته بررسی وضعیت بازیکنان ، شکایت باشگاه مس رفسنجان از استقلال را رد کرد.
- الیور کان طی کنفرانسی تأیید کرد که نیکولاس زوله ، مدافع بلند قامت در تابستان آینده بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد.
- پس از پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و به دست آوردن سهمیه مسابقات قهرمانی جهان 2023 رئیس فدراسیون هندبال علاوه بر در نظر گرفتن پاداشی برای پیروزی مقابل کویت یک پاداش نیز برای کسب سهمیه رقابت‌های قهرمانی جهان برای اعضای تیم ملی در نظر گرفت.
- با منفی شدن جواب تست کرونای احسان حاج صفی، این بازیکن هم به اردوی تیم ملی اضافه می شود.
- دیدار تیم‌ملی‌ایران - عراق از ساعت 18 روز پنج شنبه آغاز می شود ، ملی‌پوشان کشورمان با لباس یکدست سفید و لباس دروازه‌بانی زرد و مشکی به میدان می‌روند. ضمن اینکه تیم ملی عراق با لباس یکدست سبز و لباس دروازه‌بانی آبی در زمین حاضر خواهد شد.
- مسئولان فوتبال ایران مجوز حضور 11 هزار تماشاگر در بازی ایران و عراق را صادر کردند. فرمول توزیع سکوها بدین شرح است : 2 هزار بلیت به بانوان ایرانی می رسد ، 8 هزار بلیت به هواداران مرد ایرانی می رسد ، هزار بلیت هم به هواداران عراقی اختصاص داده شد .
- در فاصله 24 ساعت تا جدال ایران و عراق، تست کرونا سردار آزمون منفی شد و این ستاره تیم ملی می‌تواند به اردو ملحق شود اما باشگاه زنیت مجوز خروج از قرنطینه را به مهاجم ملی پوش ایران نداده است. این باشگاه مدعی است که آزمون علیرغم منفی شدن تستش با توجه به مصدومیت جزئی باید از این سفر اجتناب کرده و دوران نقاهت خود را پشت سر بگذارد.
- علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت : تأکید رئیس جمهور برای حمایت از تیم ملی فوتبال، عملی شد. معاون اول به سازمان برنامه و بودجه دستور داد پاداش‌های معوق بازیکنان تیم ملی تسویه و هزینه‌های جشن صعود مقتدرانه به جام جهانی تامین شود.  
*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارش حیدرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۷
0
0
از زحمات عزیزان تشکر میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار