PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۹۴۸۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
کیهان ورزشی-

مصطفی هاشمی طبا رییس اسبق کمیته ملی المپیک در گفت و گو با کیهان ورزشی اظهار داشت:
این ماجرا نیز همچون دیگر ماجراها و انتخابات ورزش ما است. آقای صالحی امیری به عنوان رییس کمیته ملی المپیک می آید و 4 نفر را شخصا به این کمیسیون اضافه می کند که نباید این کار انجام می شد. آقای علیرضا دبیر به عنوان رییس فدراسیون کشتی مدعی است که به او وعده داده بودند که در بین این 4 نفر، عضوی از کشتی خواهد بود و رییس کمیته ملی المپیک هم می گوید چنین قولی نداده است.

وی افزود: اصل موضوع این است که وقتی آقایان در ماجرا دخالت می کنند کار خراب می شود. ورزشکاران باید خودشان چنین کمیسیونی را تشکیل می دادند و اجازه دخالت داده نمی شد. چرا باید این داستان به بحث ریاست کمیته ارتباط پیدا کند؟ چرا باید کمیته ملی المپیک در آنجا آدم داشته باشد؟ اگر کار دست خود ورزشکاران بود این حواشی وجود نداشت. بی جهت باعث شدند تا تعدادی از قهرمانان کشور مقابل هم قرار بگیرند. برای کمیته ملی المپیک بد است که نفراتی را اضافه کند و به آن نفرات به چشم «آقازاده» نگاه شود! اینگونه نباشد که آقایان برای محکم کردن جای پای خودشان ورزشکار انتخاب کنند.

هاشمی طبا اضافه کرد: اینجا مشخص می شود که در ورزش ما خیلی مواقع چیزی سر جای خودش نیست.بنده از نیت برخی افراد پیرامون این ماجرا اطلاعی ندارم اما رییس کمیته ملی المپیک نمی بایست برای خودش در کمیسیون ورزشکاران نماینده بگذارد چون این موضوع در حیطه کاری او نیست.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد ظفر جعفرزاده
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۴
0
0
با درود به همه عزیزان
بویژه برادر ارجمند جناب مهندس هاشمی طباء مهربان
ارزشمندم ظاهراً بنا بر انجام کار اصولی نیست
مدتی است مسئولین عزیز باور کرده اند که در صدر مدیریت جهانی هستند و هر کاری که میلشان باشد انجام میدهند و به احدی پاسخگو نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار