PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۶۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مهدی مهدوی‌کیا سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران به همراه دو دستیار خود یعنی پوریا شدیدی پور و جان لامرز برای حضور در مرحله اول اردوی این تیم وارد کشورمان شدند. همچنین تیمو روزنبرگ که به عنوان مربی بدنساز تیم معرفی شده روز اول مهر برای حضور در اردوی تیم امید به ایران می‌آید. 
- شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی و سابق استقلال ، پس از عدم پذیرش از سوی تیم آبی پوش راهی قطر شد تا با مسئولان باشگاه الغرافه برای پیوستن به این تیم وارد مذاکره شود ، ازگوشه و کنار شنیدیم این انتقال روزهای آخر خود را پشت سر می گذارد.
- تیم ذوب آهن اصفهان در دیداری تدارکاتی تیم آلومینیوم اراک را سه بر یک شکست داد، مرتضی خراسانی، میلاد جهانی و سجاد دانایی گلزنان ذوب آهن در این دیدار بودند و تک گل آلومینیوم را امید سینگ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
- با شکست ژاپن مقابل چین و از دست دادن 12 امتیاز، این تیم صدرنشینی والیبال در قاره آسیا را به ایران تقدیم کرد. همچنین ملی پوشان والیبال کشورمان یک پله دیگر در جهان صعود کردند و به رده 10 جهان رسیدند.
- کارلوس ک‌روش سرمربی سابق تیم‌های ملی فوتبال ایران، کلمبیا و پرتغال به صورت رسمی بعد از عقد قرارداد به‌عنوان سرمربی جدید مصر معرفی شد.
- شان دایچ سرمربی باشگاه لیگ برتری بارنلی انگلیس قرارداد خود را تا سال 2025 با این تیم تمدید کرد.
- با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا مقرر شد یارانه سفر تیم‌ها در لیگ قهرمانان آسیا کاهش یابد و همچنین پنج درصد از پاداش قهرمان و نایب قهرمان این رقابت‌ها کسر می‌شود.
- محسن کریمی بازیکن سابق گل گهر و استقلال به تیم شهرخودروی مشهد پیوست.
- با درخواست رسمی باشگاه نساجی مازندران و حضور همسر و فرزند زنده یاد نادر دست نشان کاپیتان و سرمربی فقید باشگاه نساجی مازندران ،تمامی حق و حقوق قراردادهای سالهای قبل زنده یاد دست نشان در دوران سرمربیگری باشگاه نساجی مازندران پرداخت شد.
- در کشور لیتوانی دیدار تیم‌های مصر و گواتمالا در چهارچوب رقابت‌های جام جهانی فوتسال مردان را، گلاره ناظمی به عنوان داور نخست سوت زد. در این دیدار ابراهیم محرابی افشار از ایران داور دوم و کمک وی بود.
- محمد قاضی مهاجم کهنه‌کار فصل گذشته باشگاه مس رفسنجان پس از مذاکره با مدیران تیم هوادار تهران، در نهایت با آنها به توافق رسید و با عقد قراردادی یک ساله، به تیم تحت رهبری رضا عنایتی پیوست.  
- تیم ملی والیبال ایران با شکست کره‌جنوبی در نخستین دیدار مرحله دوم مسابقات قهرمانی مردان آسیا، صعودش به مرحله نیمه‌نهایی و چهار تیم برتر رقابت‌ها را قطعی کرد.
(25-19 ، 25-18 ، 25-20)
- باشگاه لیگ برتری مس رفسنجان برای برگزاری اردوی تدارکاتی، روز شنبه عازم ترکیه خواهد شد.
- لئون گورتسگا هافبک پرتوان و گلزن باواریایی ها ، قرارداد خود را با بایرن مونیخ تا سال 2026 تمدید کرد.
- اسپورت در خبری فوری اعلام کرده است به دنبال باخت سه بر صفر به بایرن در لیگ اروپا ، سران تیم اسپانیایی بارسلونا سه بازی به رونالد کومان سرمربی هلندی این باشگاه فرصت داده اند تا تیم را از شرایط کنونی خارج کند در غیر این صورت احتمال اخراج او وجود دارد.
- در رنکینگ جدید فیفا ، تیم ملی فوتبال ایران با درخشش در دو بازی مقدماتی جام جهانی (سوریه و عراق) ، به صدر برترین های آسیا بازگشت.
- با اعلام AFC؛ مسابقات یک‌چهارم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا 2021 در کشور عربستان و با حضور تماشاگران و تکنولوژی VAR برگزار خواهد شد.
- میلاد محمدی پس از پیوستن به تیم آاک یونان گفت : بسیار خوشحالم که در باشگاه بزرگی مانند آاک هستم. ما زمان داریم تا در مورد بقیه مسائل در آینده صحبت کنیم. قبل از آمدن من با کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی صحبت کردم. از بودن در کنار دو بازیکن تیم ملی ایران بسیار خوشحالم و مشتاقانه منتظر همکاری با آن‌ها هستم.
- فصل تازه بازیهای لیگ اروپا آغاز شد ودر دیدارهای مهم این نتایج حاصل شد : رنجرز صفر لیون 2 ، موناکو یک اشتورم گراز صفر ، آیندهوون 2 - سوسیه داد 2 ، لسترسیتی 2 - ناپولی 2 ، فرانکفورت یک - فنرباغچه یک ، المپیاکو 2 - آنتورپ یک ، گالاتاسرای یک - لاتزیو صفر ، ستاره سرخ 2 - براگا یک ، له ورکوزن 2 - فرانس واروش یک ، بتیس 4 - سلتیک 3 ، دینامو زاگرب صفر - وستهام 2 و ...

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار