ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۶۷۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۲
صبح امروز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه " یومینوشیما" محل برگزاری مسابقات تیروکمان انفرادی ( رشته کامپوند) به اهتزاز در آمد.
کیهان ورزشی- 

به گزارش خبر نگار اعزامی کیهان ورزشی در فینال رقابت های انفرادی کامپوند   تیر وکمان رمضان بیابانی تیراندار شایسته ایرانی در مقابل" هی ژیائو" از کشور چین قرار گرفت و به مدال نقره این مسابقات دست پیدا کرد.

بیابانی که تا فینال راه سختی را طی کرده بود ودر رقابتی فشرده حریفانی از بلژیک ، روسیه( با تیر طلایی) و چین را از پیش پا برداشته بود در فینال برخلاف دو مسابقه قبلی خود به ویژه در برابر هماورد روسی که شروع خوبی نداشت ، با اعتماد به نفس و انگیزه بالا قصد داشت فرصت خوبی را که برای صعود بر سکوی اول و تصاحب مدال طلای پارالمپیک به دست آورده است به آسانی از دست ندهد.

در راند اول هر دوتیرانداز در امتیاز ۲۹ مساوی شدند. در دور( راند دوم) بیابانی در شلیک اول به سیبل امتیاز ۸ را به دست آورد و  دو امتیاز از بیابانی پیش افتاد. در دور سوم  چینی دو امتیاز دیگر به برتری خود اضافه کرد. در دور چهارم  چینی ۳۰_ ۲۹ برنده شد و با حاشیه امنیت مناسب به راند آخر در این راند دو تیرانداز در امتیاز ۲۸ مساوی شدند تا سهم رمضانی مدال نقره باشد. یک چینی دیگرکه در نیمه نهایی به بیابانی باخته بود با پیروزی بر کماندار اسلواک صاحب مدال برنز شد.

در حاشیه: دو تیرانداز زن و مرد آمریکایی در مسابقه فینال از بیابانی حمایت می کردند آنها " ماشاالله گویان ( که یکی از همکاران رسانه ای یوسف اکبری از ایسنا به آنها یاد داده بود) از بیابانی می خواستند در برابر حریف خود کوتاه نیاید!
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار