ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۵۵۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- کنفدراسیون وزنه برداری آسیا برای حفظ سلامتی وزنه برداران در حین تمرین، نکاتی را اعلام کرده است و با رعایت آنها احتمال ابتلا به ویروس کرونا در باشگاه ها و سالن‌های تمرین به حداقل می رسد.
-  طبق اعلام رسمی فدراسیون فوتبال اوکراین، لیگ فوتبال این کشور از شنبه دهم خرداد آغاز می شود.
-  سعید حیدری راد ، دروازه بان ایرانی حاضر در لیگ هندبال رومانی که در ترکیب تیم استه وا بخارست قرار دارد به عنوان برترین دروازه بان این لیگ در فصل 2020-2019 معرفی شد.
- بخش آسیایی صفحه مجازی فدراسیون بین المللی بسکتبال با انتشار پستی از مسابقه تیم ملی ایران و فیلیپین در چارچوب پنجره های انتخابی جام جهانی 2019 و با اشاره به مهارت فردی در شوت به سمت حلقه از بهنام یخچالی گارد راس امتیازآور تیم ملی ایران تمجید کرد و نوشت  یخچالی یکی از عوامل بازگشت تیم ملی بسکتبال ایران به این مسابقات بود.
-  ساعت 19 روز چهارشنبه جلسه‌ای با حضور وزیر ورزش و جوانان و مدیران سرخابی برگزار شد، گفته می‌شود این جلسه اهمیت زیادی داشت و تصمیماتی که در آن گرفته شد می‌تواند بسیاری از ابهامات را در رابطه با خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس برطرف کند.
- سعید برخورداری، دروازه‌بان ایرانی و ملی پوش باشگاه گوادالاخارای اسپانیا در جمع 10 دروازه بان برتر لیگ هندبال اسپانیا لالیگا قرار گرفت. برخورداری در رده بندی برترین سیوهای دروازه‌بانان در رده دوم ایستاد. این در حالی است که دروازه بان ملی پوش تیم بارسلونا عنوان نخست سیو را تصاحب کرد.
- درهفته بیست و هشتم فوتبال بوندس لیگا تیمهای بایرن مونیخ ، دوسلدورف ، هافن هایم ، وولفسبورگ به ترتیب  تیمهای دورتموند ، شالکه ، کلن و له ورکوزن را مغلوب کردند  پنج بازی اونیون برلین با ماینز (1-1) ، آگسبورگ با پادربورن (0-0) ، لایپزیگ با هرتا برلین (2-2) ، برمن با گلادباخ (0-0) ، فرانکفورت و فرایبورگ (3-3) مساوی به پایان رسید.
- محسن کریمی مهاجم ریز نقش و همیشه مصدوم استقلال که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته نشستی  با فرهاد مجیدی برگزار کرد.در این نشست مجیدی آخرین شرایط جسمی کریمی را جویا شد و از وی خواست تا هر چه سریعتر در تمرینات استقلال شرکت کند.
- ادیسون کاوانی مهاجم پاری سن ژرمن برای پیوستن به  باشگاه اینتر میلان ،حقوق سالیانه 10 میلیون یورو را پیشنهادداده است .
- تیم های انگلیسی  چلسی، نیوکاسل، منچستر، آرسنال و لستر به خرید کوتینیو علاقمند هستند . کوتینهوی برزیلی که از لیورپول به بارسا رفته بود به صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست اما پس از یک فصل بازی در بوندس لیگا دوباره به اسپانیا برگشت و حالا بارسا اورا درلیست فروش قرار داده است .
- باشگاه بارسلونا قیمت ماسک های اختصاصی خود را 18 یورو اعلام کرد و با توجه به تولید انبوه آنها هواداران می‌توانند برای کمک مالی به باشگاه این ماسک ها را خریداری کنند.
- دیدار تیم های پرسپولیس و نیروی زمینی علی رغم منفی بودن تست کرونای اعضای هر دو تیم، لغو شده است .   
-  پزشک باشگاه صنعت‌نفت‌آبادان از مثبت اعلام شدن تست کرونا دو بازیکن و یک نفر از کادر اجرایی این باشگاه خبر داد.
- دکتر چان وون چو ،رییس فدراسیون جهانی تکواندو با انتشار پیامی در چهل و هفتمین سالروز تاسیس این نهاد بین المللی عنوان داشت: رقابت ها به تعویق افتاده ولی همه شما  به خوبی با موانع کنار آمده اید و راه ما برای حضور در پیکارهای توکیو مجدد شروع شده است؛ اکنون بیش از پیش خود را آماده کرده و به جلو می رویم.
- وزیر ورزش و جوانان، در حکمی محمدتقی امیری خراسانی را به عنوان سرپرست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام منصوب کرد.
- محمدرضا آقانیا فرنگی کار کشورمان به علت ابتلا به بیماری سرطان در بستر بیماری است و محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه همه هزینه های درمانی این ورزشکار را تقبل کرد.
- فدراسیون فوتبال تونس اعلام کرد رقابت های لیگ فوتبال این کشور از اوایل آگوست (مرداد) از سرگرفته خواهد شد.
- گفته می شود شرکت آتیه داده پرداز که اسپانسر باشگاه پرسپولیس است در هدفی بلند مدت قصد دارد امتیاز  این باشگاه را بخرد. 
- روزنامه‌ رکورد در چاپ امروز خود  از انتقال احتمالی مهدی طارمی به باشگاه بنفیکا خبر داد و رقم پیشنهادی باشگاه بنفیکا برای این مهاجم ایرانی را ده میلیون یورو تخمین زد .
- به نقل از روزنامه‌ اسپورت ؛ بارسلونا تمامی پیشنهادات دریافتی برای خرید آنسو فاتی را رد خواهد کرد. وی از چند باشگاه مطرح لیگ انگلیس و همچنین باشگاه دورتموند  آلمان ، پیشنهادات رسمی دارد.
- قرارداد کاسمیرو با رئال مادرید تا سال 2023 تمدید شده است اما بخاطر سیاست های باشگاه رئال مادرید ، این موضوع هنوز علنی نشده است.
- سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در پیامی سومین سالگرد درگذشت استاد اکبر اکرامی پیشکسوت این ورزش و رئیس انجمن شیتوریو شیتوکای ایران را تسلیت گفت." وی ادامه داد : استاد اکرامی عزیز نمونه اخلاق پهلوانی و جوانمردی بود که این روزها جای خالیش در کاراته بیش از هر زمان دیگری احساس می شود.
- سرپرست فدراسیون دو و میدانی در نشستی با شهردار منطقه 13 تهران بحث و گفت‌گو کرد.  این جلسه باحضور  احسان حدادي قهرمان  نام آشنای دووميداني كشورمان و نايب قهرمان المپيك لندن ، ميرطالبي مشاور عالي فدراسيون ، زرین افضل مدیر مجموعه آفتاب انقلاب و مسئول روابط عمومی فدراسیون برگزار شد.
- خلیلیان رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: باید از تمام باشگاه های که با جدیت در تلاش هستند تا بهترین ها را برای ورزشکاران خود رقم بزنند تشکر کنم. وزارت بهداشت شرایط ویژه ایی را برای شروع مسابقات در نظر گرفته و تیم‌های لیگ برتری اجازه برگزاری دیدار دوستانه ندارند و به آنها فقط مجوز برگزاری تمرینات را دادیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار