PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۵۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  در صورت صدور مجوز از سرگیری تمرینات گروهی تیم‌های فوتبال در لیگ برتر انگلیس، بازیکنان حق تکل زدن نخواهند داشت؛ علاوه بر این باید چمن زمین‌های تمرین به صورت مرتب ضدعفونی شود تا از شیوع ویروس کرونا در میان فوتبالیست‌ها جلوگیری شود.
- نشریه «مارکا» اسپانیا خبر داد فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) تصمیم گرفته تا مراسم بهترین های سال 2020 را که قرار بود سپتامبر امسال در میلان برگزار شود، به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو کند.
- فرانسیسکو خاویر آگویار، اسطوره باشگاه رئال مادرید در  71 سالگی به دلیل ابتلا به سرطان از دنیا رفت. آگویار به مدت هشت فصل در دهه هفتاد میلادی در رئال بازی کرده و توانست با این تیم پنج قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی در کوپا دل‌ری به دست آورد.
 - وب سایت کمیته بین المللی پارالمپیک در پی برگزاری مراسم رونمایی از تندیس زنده یاد سیامند رحمان، این اقدام را ارزشمند دانست و از آن به عنوان ادای احترام به این پارالمپین پرافتخار وزنه برداری پارالمپیک جهان یاد کرد.
- ازگوشه و کنار شنیدیم تمرینات تیم‌های لیگ برتری فوتبال از اول یا دوم خرداد آغاز می شود و بعد از 3 هفته بازی ها شروع خواهد شد. لیگ های دسته اول و دسته دوم ادامه نخواهد یافت و فدراسیون در خصوص قهرمان و تیم های صعود کننده و سقوط کننده این دو لیگ تصمیم گیری می‌کند. 
- باکمال تاسف و تاثر شنیدیم حمید ولیوند هافبک دو دهه پنجاه وشصت تیم فوتبال سپاهان اصفهان که چندسالی بود در بستر بیماری به سر می‌برد، شب گذشته دعوت حق را لبیک گفت.روحش شاد و یادش گرامی باد
- در صورت برگزاری تمرینات باشگاهی در انگلیس، بازیکنان موظف هستند با وسایل شخصی خود تمرین کنند، ماشین‌ها باید در سه فضای جداگانه پارک شوند، بازیکنان بدون دوش گرفتن زمین را ترک کرده و با ماسک مخصوص تردد کنند. 
- جورج لیکنز، سرمربی باتجربه بلژیکی که سابقه مربیگری در باشگاه تراکتورسازی تبریز را دارد از دنیای مربیگری در سن 71 سالگی خداحافظی کرد.
- جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد مائوریتزیو ساری، سرمربی یوونتوس سرانجام روز پنجشنبه به محل تمرین تیم تحت‌هدایتش واقع در شهر تورین بازگشت تا بر تمرینات نظارت کند.
- اشکان دژاگه ملی‌پوش فوتبال ایران وبازیکن باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت : از تصمیم‌گیرندگان لیگ تقاضا دارم که درباره برگزاری مسابقات ورزشی و لیگ برتر فوتبال به فکر  ورزشکاران باشند.
- مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال اعلام کرد  پرسپولیس صددرصد در پرونده برانکو محکوم می‌شود ، خطر سقوط نه، کسر امتیاز ازاین تیم جدی است . به طور کلی وقتی فیفا رای را صادر می‌کند و آن رای مورد توجه قرار نمی گیرد و پولی پرداخت نمی‌شود، پرونده جهت اعمال تنبیهات بیشتر به کمیته انضباطی فیفا ارجاع داده می‌شود که آن هم ممکن است از کسر امتیاز تا سقوط به لیگ پایین‌تر و یا بسته شدن پنجره‌های نقل‌وانتقالاتی را در پی داشته باشد.
- پیرو ابلاغیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، فعالیت باشگاه‎های ورزشی رشته‎های انفرادی و غیر گروهی که ارتباط فردی زیادی در آن ورزش ها وجود ندارد، با رعایت دستورالعمل‎های بهداشتی در سراسر کشور مجاز است.
- پس از صحبت ها و گمانه زنی های بسیار در خصوص نحوه ادامه رقابت های لیگ برتر،حالا قرار است تیم ها تمرینات خود را از روز اول یا دوم خرداد با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز کنند. پس از گذشت سه هفته از آغاز تمرینات(22 یا 23 خرداد) بازی های لیگ برتر بدون حضور تماشاگران آغاز خواهد شد و هر 5 روز یک دور از بازی ها به انجام می رسد.
- رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت:
اصلاً هدف از برگزاری لیگ چیست؟ اگر تیمی قهرمان نشود یا چند تیم سهمیه آسیایی نگیرند و یا چند تیم سقوط نکنند لیگ بی‌ارزش می‌شود. بهترین راه ادامه دادن لیگ است و اگر هم تیمی حس می‌کند که حقش ضایع می‌شود در زمین فوتبال حقش را بگیرد.
- تمدید قرارداد با بازیکنان پرسپولیس در حالی آغاز می‌شود که این تیم در صورت عدم پرداخت محکومیت‌های مالی خود از سوی کمیته انضباطی فیفا از حضور در نقل و انتقالات تابستانی محروم خواهد شد. علی علیپور، بشار رسن، محمد انصاری و سید جلال حسینی از جمله بازیکنان مطرح این تیم هستند که تا پایان فصل با پرسپولیس قرارداد دارند.
- طبق برنامه ریزی ، ادامه رقابت‌های فوتبال سری آ ایتالیا روز 13 ژوئن (24 خردادماه) بازگشایی می‌شود.
- شوبوشی کشتی گیر 28 ساله ژاپنی امروز دراثر ابتلا به ویروس کرونا درگذشت . او یک ماه پیش به این ویروس دچار شده بود. شوبوشی در تیم کشتی تاکاداگوا توکی عضویت داشت .
- ادوین کنگو ، بازیکن کلمبیایی و سابق رئال مادرید، دیروز در جریان انهدام یک شبکه قاچاق مواد مخدر در اسپانیا دستگیر شد.
- نشریه «استاد الدوحه» قطر خبر داد امروز 14 می(25 اردیبهشت) موعد تعلیق مسابقات ورزشی در این کشور به پایان می رسد. قرار است کمیته ملی المپیک قطر برای پنجمین بار زمان تعلیق مسابقات ورزشی کشورش را تمدید کند.
- باشگاه بشیکتاش ترکیه اعلام کرد بعد از انجام تست‌های کرونا از بازیکنان و کادر فنی مشخص شد 8 عضو باشگاه به این ویروس مبتلا شدند.
-  روز گذشته پس از اینکه چند سارق وارد خانه «دله الی» مهاجم تاتنهام انگلیس شدند، او در درگیری با آن‌ها مورد اصابت چاقو قرار گرفت. اتفاقی که بازیکن تیم تاتنهام با انتشار یک توییت به آن واکنش نشان داد «دله الی» در این خصوص نوشت: از همه پیامهای شما متشکرم .تجربه وحشتناکی بود اما اکنون همه ما خوب هستیم.
- در جدیدترین رنکینگ جهانی تیم ملی فوتسال ایران با کسب 1603 امتیاز همچنان در جایگاه اول آسیا و ششم جهان قرار دارد.تیم ملی برزیل با 1810 امتیاز در رتبه اول، اسپانیا با 1801 امتیاز در رده دوم، آرژانتین با 1694 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند.
- درآمد لوئیس همیلتون قهرمان فرمول یک جهان 37 میلیون پوند نسبت به سال قبل افزایش یافته در حالی که این رقم سال گذشته 224 میلیون پوند بوده است. براین اساس همیلتون در صدر فهرست ثروتمندان ساندی تایمز با بالاترین رقم در تاریخ 32 ساله خود قرار گرفته است.
- نشریه «کیکر» آلمان خبر داد مسئولان باشگاه بایرن مونیخ با لروی سانه، هافبک آلمانی منچستر سیتی برای امضای قراردادی 5 ساله به توافق رسیدند. اکنون تنها رضایت باشگاه انگلیسی باقی است .
- رئیس اتحادیه جهانی کشتی در نامه ای به فدراسیون های ملی، پرسش هایی را در مورد برگزاری مسابقات، به منظور تدوین تقویم سال های 2020 و 2021 مطرح کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار