ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۵۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
رئیس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: با حفظ رتبه تیم‌ها در جدول رده‌بندی، لیگ‌برتر را تعطیل اعلام ‌کردیم ‌و در حال حاضر شهرداری گرگان تیم اول ایران است.
کیهان ورزشی-
رامین طباطبایی درباره تعطیل شدن بازی‌های لیگ‌برتر بسکتبال بخاطر شیوع ویروس کرونا، توضیح داد: فدراسیون بسکتبال ایران طی جلسه‌ای که روز گذشته با مدیران عامل و عوامل باشگاه‌های حاضر در مرحله پلی‌آف لیگ‌برتر داشت، تصمیم به اختتامیه این رقابت‌ها بدون‌معرفی قهرمان ‌گرفت.‌

او ادامه داد: فدراسیون برای گرفتن این تصمیم جمیع جهات از جمله سلامتی بازیکنان، داوران و همه عوامل اجرایی مسابقات، همچنین اطلاعیه‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا در ورزش را مورد نظر داشت تا بهترین تصمیم را بگیرد. همه باشگاه‌ها هم همین نظر را داشتند که لیگ تعطیل شود.

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران، ادامه داد: پس از بررسی شرایط ضمن حفظ رتبه‌بندی تیم‌ها در لیگ بازی‌ها را تعطیل اعلام کردیم تا بعدا در مورد انتخاب نماینده ایران برای مسابقات غرب آسیا و قهرمانی آسیا در صورت برگزاری، از این رتبه بندی استفاده کنیم. در حال حاضر هم شهرداری گرگان تیم اول ایران و بقیه تیم‌ها هم دوم تا چهاردهم هستند.

او در پایان گفت: اگر این ‌مسابقات برگزار شوند نسبت به انتخاب نماینده منتخب کشورمان اقدام می‌کنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها