PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۵۴۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.

کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان را در ادامه بخوانند:

- درپی اعتراض یوفا به اتحادیه فوتبال بلژیک مبنی براعلام زودهنگام قهرمان لیگ این کشور قبل از پایان مسابقات این فصل ، حکم قهرمانی تیم کلوب بروژ باطل و مقرر شد با فروکش کردن بحران ویروس کرونا بادستور یوفا ادامه بازیهای لیگ نیمه تمام بلژیک دردستور کار قراربگیرد .
- دیه گو مارادونا ستاره اسبق فوتبال جهان و آرژانتین که این روزها رخت مربیگری رابرتن کرده درتازه ترین مصاحبه خود مقامات سیاسی آمریکا را مورد انتقاد قرارداد. وی گفت : من هیچ چیزی نداشتم و یک زامبی بودم استفاده از کوکائین درفوتبال و زندگی بی فایده است ازنظرمردم همیشه یک معتاد هستم چون معتادان هرگز بخشیده نمی شوند.جرج بوش یک قاتل و ترامپ یک عروسک خیمه شب بازی محسوب می شوند و من ترجیح دادم با فیدل کاسترو رفاقت کنم می خواستم به آمریکا بروم اما کلینتون "کله قمقمه ای" اجازه ورود نداد!
- دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران درخصوص شروع مجددبازیهای لیگ گفت: ابتدا نظرستادکرونا برای مامهم است اجازه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا هم برای شروع مجدد رقابتهای لیگ تعیین کننده است . هروقت ازسوی آنها حکم آغاز مسابقات به دستمان برسد بلافاصله پیکارهای لیگ را پی گیری خواهیم کرد.
- درپی عدم توجه فدراسیون فوتبال درخصوص برپایی مجمع برای انتخاب رئیس هیات فوتبال تهران ، گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان این استان با ارسال نامه ای به بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال خواستار تشکیل مجمع انتخابات برای معرفی رئیس هیات فوتبال پایتخت شد.
- کنی دالگلیش بازیکن و مربی اسبق و 69 ساله باشگاه لیورپول انگلیس پس از ابتلا به ویروس کرونا دریکی ازبیمارستانهای این شهر بستری و تحت مداوا قرار گرفت.
- باشگاه میلان ایتالیا قصددارد دو هزار بسته بهداشتی را بین طرفداران بالای 65 سال خود که دارای کارت هواداری هستند توزیع کند.
- رافائل نادال تنیس باز مشهور اسپانیا و دنیا دراقدامی خیرخواهانه و برای کمک به آسیب دیدگان ویروس کرونا لباسی راکه با آن قهرمان تنیس رولان گاروس 2019 شده بود به حراج گذاشت. وی هفته پیش از تعدادی ورزشکار تنیس و بسکتبال جهان خواسته بود که در این امر خداپسندانه شرکت کنند.
- باشگاه آرسنال انگلیس در ادامه اقدامات خودبرای کمک به افرادنیازمند بیماری کرونا 30 هزاربسته غذا و 15 تن محصولات پزشکی را بین این افراد توزیع کرد.
- ثبت نام افراد متقاضی برای احراز پست ریاست فدراسیون ووشو از امروز (یک شنبه 24 فروردین) آغاز می شود و تا ششم اردیبهشت ادامه دارد. ساعت 9 تا 15 هرروز متقاضیان می توانند با مراجعه به محل فدراسیون واقع درضلع شرقی ورزشگاه آزادی برای ثبت نام اقدام کنند.
- پس از بازگشت از اردوی کانادا و ورود به کوبا اعضای تیم کشتی کشور تست کرونا دادند که دراین میان تست کرونای اسماعیل بورو مثبت اعلام شد که وی بلافاصله دربیمارستان بستری وتحت مداوا قرار گرفت . حال او پس ازچند روز بستری خوب اعلام شد.
- سازمان ملی لیگ والیبال فرانسه اعلام کرد ادامه مسابقات قهرمانی این کشور در دو رده زنان و مردان به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزار نخواهدشد.
- فدراسیون کشتی مرحله چهارم معوقات داوران را به حساب آنها واریز کرد. این فدراسیون در دو ماه گذشته حق الزحمه 43 داور را طی سه مرحله پرداخت کرده بود.
- کشورکره جنوبی آمادگی میزبانی مسابقات جهانی 2022 ماده پومسه تکواندو به میزبانی شهر گویانگ رااعلام کرد. روز 12 اردیبهشت با برپایی یک جلسه آنلاینی دراین خصوص تصمیم گیری خواهدشد.
- ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرد درشرایطی اجازه برگزاری مسابقات لیگ را خواهد داد که تیمها محل های تمرین خودراضدعفونی و مهمتر از همه بدون حضور تماشاگران به مصاف رقبا بروند.
- باشگاه فنرباغچه ترکیه برای جایگزینی آرسون یانال مربی برکنارشده خود باچندمربی ازجمله مارک ویلموتس بلژیکی سرمربی قبلی ایران وارد مذاکره شد.
- برخلاف اعلام مهدی تاج رئیس سابق فدراسیون فوتبال درپاییز سال 98 مبنی برطلب 10 میلیون دلاری کشورمان از فیفا درحال حاضر تنها 8 میلیون دلار ازطلب ایران از فیفا باقی مانده و مابقی آن مبلغ که سهم فدراسیون بوده هزینه شده است .
- دادرس عضو کمیته استیناف اعلام کرد قبل ازشروع مسابقات لیگ پرونده بازی سپاهان با پرسپولیس را مورد بررسی قرار خواهیم داد و تلاش ما این است عدالت را رعایت کنیم . گویا براساس رای قبلی این بازی  سه بر صفر به سود پرسپولیس اعلام شد منتها باشگاه سپاهان با تنظیم دفاعیات وارائه مدارک لازم نسبت به این رای از کمیته استیناف خواستار بررسی شده است.
- مارچلو لیپی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایتالیا درخصوص موقعیت ورزش فوتبال در ادامه شیوع ویروس کرونا گفت : با این وضعیت امکان ادامه فوتبال وجود ندارد و بعید می دانم تا یک ماه دیگر اوضاع بهترشود. هرچند برپایی مسابقات بدون تماشاگر خوشایند نیست اما به هرحال می توان پیکارهای لیگ را برگزارکرد.
-  مدیرامور حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مشروح رای صادره درپرونده بودیمیر که از سوی باشگاه درخواست شده بود را دریافت کرده است. باشگاه پرسپولیس از زمان دریافت این نامه 21 روز فرصت داردکه لایحه خودرا ارسال کند.
- باتوجه به مذاکرات و صحبت های انجام شده با مدیران عامل باشگاه ها و کارشناسان و با اعلام رئیس فدراسیون  تیم مس کرمان به عنوان قهرمان لیگ هندبال کشور دررده مردان معرفی شد و تیمهای نیروی زمینی شهیدعاملی کازرون و ذوب آهن اصفهان دررده های دوم و سوم ایستادند.
- درحالیکه روسای دو فدراسیون شمشیربازی و جودو برای تصاحب سالن شماره دو خانه کشتی دندان تیز کرده بودند ناگهان سخنگوی فدراسیون کشتی آب پاکی روی دست دو فدراسیون دیگر ریخت واعلام کرد فعلا برنامه ای برای تحویل این سالن نداریم چرا که این سالن بهترین مکان برای تمرین کشتی گیران قبل از اعزام به المپیک توکیو خواهد بود.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار