PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۵۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
در شب پیروزی سپاهان مقابل فولاد خوزستان در لیگ برتر، سکوهای ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان ساعات پرالتهابی را به خود دید.

کیهان ورزشی-

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر موفق شد در خانه خود با نتیجه ۲ بر یک از سد فولاد خوزستان بگذرد تا همچنان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی بماند و بعد از ۲ هفته به بدبیاری‌های خود در نتیجه‌گیری پایان بدهد.

در حاشیه این مسابقه و روی سکوهای ورزشگاه نقش جهان اما اتفاقات جالبی رخ داد. حدود ۱۰ هزار نفر از نزدیک مسابقه سپاهان و فولاد را تماشا کردند. تماشاگران حاضر در ورزشگاه به شدت از اتفاقات به وجود آمده پیرامون سرمربی تیمشان عصبانی و نگران بودند. آنها ضمن تشویق امیر قلعه نویی، علیه فدراسیون فوتبال شعار سر دادند و خواهان این بودند که اجازه ادامه کار سرمربی تیمشان صادر شود.

آنها قبل و بعد از بازی به سمت اتوبوس تیم رفتند و از امیرقلعه‌نویی خواستند تا به پیشنهاد فدراسیون فوتبال پاسخ منفی بدهد. البته چند دستگی خاصی هم به وجود آمده بود. برخی دیگر از هواداران سپاهان بر این باور بودند که نام سپاهان بسیار بزرگ است و قلعه‌نویی باید سریع‌تر موضع قاطع خود را مشخص کند و از دوپهلو صحبت کردن بپرهیزد. آنها معتقد بودند که زمان نباید برای سپاهان از دست برود.

در سوی دیگر مسعود تابش، مدیرعامل سپاهان نیز از قلعه‌نویی خواسته تا خیلی واضح به فدراسیون فوتبال "نه" بگوید و خیال هواداران سپاهان را راحت کند. مدیرعامل طلایی‌پوشان با جدایی سرمربی خود مخالف است و همین کلاف بین فدراسیون فوتبال، باشگاه سپاهان و امیر قلعه‌نویی را سردرگم‌تر می‌کند. باید دید طی روزهای آتی چه اتفاقی رخ می‌دهد و تکلیف انتخاب سرمربی تیم ملی به کجا خواهد انجامید.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها