PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۰
کاپیتان تیم ملی والیبال در حاشیه آماده‌سازی تیم ملی والیبال در اردبیل به مصاحبه با خبرنگار کیهان ورزشی پرداخت.
کیهان ورزشی-
تیم ملی کشورمان از فردا در هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال به مصاف استرالیا، پرتغال و فرانسه خواهد رفت و این شانس را خواهد داشت که به عنوان اولین تیم صعودش به مرحله نهایی مسابقات در شیکاگو را قطعی کند. سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان که در سه هفته گذشته بهترین عملکرد را میان تمام بازیکنان تیم مان داشته، در مصاحبه کوتاهی با خبرنگار کیهان ورزشی به سوالات وی پاسخ داده است:

- عملکرد تیم ملی در سه هفته گذشته فوق‌العاده بود و شما در این بین تاثیرگذارترین بازیکن بودید. نظر خودتان چیست؟
در این سه هفته با دعای خیر مردم و کمک هوادارانمان در تمام دنیا توانستیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و این موفقیت نتیجه تلاش همه بازیکنان بود. خوشبختانه تلاش‌های ما به نتیجه رسید و اکنون در آستانه موفقیت بزرگی قرار داریم.

- در بین سه حریف این هفته کدام یک را قویتر و مهمتر می‌دانید؟
فکر می‌کنم هر سه تیم شرایط خوبی دارند اما نتایج و تجربه بازی‌های گذشته نشان می‌دهد که فرانسه حریف قدرتری خواهد بود و شانس زیادی هم برای صعود به مرحله بعد دارد. فکر می‌کنم سخت‌ترین رقیب ما این تیم باشد.

- با 3 پیروزی می‌توانیم به مرحله نهایی در شیکاگو صعود کنیم. آیا در این هفته این اتفاق می‌افتد؟
امیدوارم بتوانیم چراکه با 3 پیروزی در این هفته صعودمان قطعی می‌شود و دوست داریم در کشور خودمان این اتفاق بیفتد. صعود به مرحله نهایی یک اتفاق عالی برای والیبال است و امیدوارم این اتفاق با پیروزی‌های پرتعداد شکل بگیرد.

 سیف‌الله ترابی

برچسب ها: سعید معروف
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها