PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۴۲۷۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
در مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی، علیرضا سهرابیان با کسب 21 رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
کیهان ورزشی-

مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی از ساعت 15 امروز پس از پخش آیاتی از قرآن کریم و سرود ملی ایران در هتل المپیک برگزار شد.

این جلسه به ریاست محمدرضا ابراهیمی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور اعضاء مجمع برگزار شد و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته به عنوان نماینده کمیته و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون ها نیز در این انتخابات حضور داشتند.

برای ریاست فدراسیون قایقرانی، 7 کاندیدا به نام های ناصر طالبی، محسن میلاد، سیدرضا میرابوطالبی، سعید کاظمی، علیرضا سهرابیان، فرحناز امیرشقاقی و رضا گل‌محمدی با یکدیگر رقابت می کردند.

در آغاز مجمع اعلام شد ناصر طالبی، خسرو ابراهیمی، فرحناز امیرشقاقی، رضا میرابوطالبی و سعید کاظمی انصراف خود را اعلام کردند. 

بدین ترتیب رقابت برای ریاست فدراسیون قایقرانی میان سه گزینه به نام های، رضا گل محمدی، علیرضا سهرابیان و محسن میلاد برگزار شد. 

یکی از حاشیه های مجمع انتخاباتی این بود که در زمان رای گیری اعضای مجمع به دوربین نصب شده اشاره کردند که این دوربین با کاغذ پوشانده شد.

در حالی که اعلام شده بود اعضای مجمع در زمان رای گیری نباید گوشی همراه خود داشته باشند، یکی از روسای هیات ها با گوشی همراه در رای گیری شرکت کرد.

در نهایت پس از رای گیری، علیرضا سهرابیان با کسب 21 رای از مجمع 38 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید فدراسیون قایقرانی برای 4 سال آتی انتخاب شد.

رضا گل محمدی دیگر گزینه جدی در این انتخابات 17 رای کسب کرد و محسن میلاد نیز هیچ رایی نداشت.

 

 


برچسب ها: قایقرانی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها