PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: ۴۱۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
رئیس فدراسیون تیراندازی گفت: در مجموع در تیراندازی سال سختی داریم. کمبود مهمات و منابع مالی همیشه بوده، اما امسال نسبت به گذشته شرایط کمی بهتر شده اما هنوز مشکلات به صورت کامل برطرف نشده است.
کیهان ورزشی- 

علی دادگر پس از برگزاری مجمع عمومی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: جلسه خوبی برگزار شد و موضوعات مختلفی مورد بحث قرار گرفت. بحث تغییرات اساسنامه از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت و طی آن اختیارات ریاست و پیشنهاد درخصوص دبیرکل و خزانهدار مطرح شد. همچنین وفاق خوبی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش ایجاد شده که موجب خوشنودی همه است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد سهمیهها برای المپیک کاهش پیدا کرده اما ما همچنان بسیار امیدوار هستیم. در گام اول باید کسب سهمیه کنیم، چون اگر اینگونه نشود، المپیکی در کار نخواهد بود. در مجموع در تیراندازی سال سختی داریم. کمبود مهمات و منابع مالی همیشه بوده، اما امسال نسبت به گذشته شرایط کمی بهتر شده اما هنوز مشکلات به صورت کامل برطرف نشده است.

رئیس فدراسیون تیراندازی درخصوص نارضایتی مسئولان از نتایج تیراندازی در بازیهای آسیایی عنوان کرد: از انتقادات ناراحت نشدم. در بازیهای آسیایی تعداد مدالهای ما کاهش پیدا کرد، اما باید به یک نکته توجه کرد. ما در دوره گذشته 3 فینالیست داشتیم و 2 مدال کسب کردیم، اما امسال 7 فینالیست داشتیم و یک مدال گرفتیم. بعد از بازیهای آسیایی به رقابتهای جهانی رفتیم و با حضور جوانان خود موفق به کسب 4 مدال شدیم. این نتیجه ما را بسیار به آینده امیدوارم کرد، چون جوانان پشتوانه این رشته هستند. امیدوارم اولین مدال تاریخی تیراندازی در المپیک را کسب کنیم.

دادگر در مورد اردوی تدارکاتی هانوفر گفت: مراحل اخذ ویزا به موقع انجام شده است. ما ابتدا باید مجوز شورای برون مرزی را میگرفتیم، اما متاسفانه با تعللی که گاهاً صورت میگیرد مشکلاتی برای صدور ویزا ایجاد میشود. به این حال ما امیدواریم این بار مشکلی ایجاد نشوداعزام در بهمنماه است و امیدوارم به موقع انجام شود.

وی درمورد اینکه برخی ورزشکاران از حقوقهای خود گلایه دارند، اظهار داشت: سال گذشته قبل از اعزام به مسابقات آسیایی حقوقی در نظر گرفته بودیم و پرداخت شد، اما حالا چون تیم ملی به صورت قطعی مشخص نیست نمیتوانیم حقوقی در نظر بگیریم. امیدوارم زودتر تکلیف مشخص شود تا با تامین اعتبارات بازهم بتوانیم این امر را در حق ورزشکاران اجرا کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی در پاسخ به این سوال که در دورههای گذشته حقوق ورزشکاران روزی 10 هزار تومان بود، آیا افزایش پیدا کرده است یا خیر، تصریح کرد: چنین موضوعی درست نیست. ورزشکاران در هر روز که در اردو بودند مبلغی دریافت میکردند. برخیها تعداد روزهای بیشتری در اردو بودند و برخی دیگر کمتر. همچنین براساس عناوینی که داشتند حقوقی به آنها داده میشد.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر چقدر حقوق می گیرند گفت: مبلغ سال گذشته را دقیق نمیدانم؛ شاید مبلغ چشمگیری نبوده، اما برای ایاب و ذهاب ورزشکاران خوب بود

دادگر درخصوص احتمال تمدید قرارداد مربی خارجی، عنوان کرد: پرداخت حقوق به خارجیها با توجه به بالا رفتن قیمت ارز کار سختی است. ما تلاش خواهیم کرد تا از پتانسیل مربیان داخلی استفاده کنیم تا به این ترتیب با مشکلات مالی هم مقابله کنیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار