PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۴۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
باشگاه استقلال با جذب حداکثر سه بازیکن پرونده نقل و انتقالاتی خود را خواهد بست.


کیهان ورزشی-


فصل نقل و انتقالات زمستانی برای باشگاه استقلال هنوز آورده ای را نداشته است و در حالیکه هر روز یک خبر درباره قطعیت یافتن حضور سرور جپاروف در این تیم به گوش می رسد اما این حضور هنوز از سوی استقلالی ها رسمیت پیدا نکرده است.

باشگاه استقلال این روزها پیرامون مباحث نقل و انتقالاتی خود با معمایی پیچیده روبرو هستند که این معما کار خرید بازیکن را برای آنها دشوار ساخته اما از طرفی هم آنها را در این فصل متحمل هزینه های هنگفتی نخواهد کرد.

بر خلاف آنچه در محافل خبری عنوان شده، شفر لیست بلند و بالایی را به باشگاه نداده است و در آخرین نشست خود با امیر حسین فتحی اعلام کرده که به تمام بازیکنانش نیاز دارد و تنها نام یک بازیکن را در فهرست خروج قرار داده است و آن یک نفر هم کسی نیست جز جابر انصاری، بازیکنی که از روز اول مرد آلمانی اعتقادی به او نداشت.

پس از جدایی گر و نویمایر، استقلالی ها با خالی شدن جای این نفرات توانستند مرتضی آقاخان و داریوش شجاعیان را وارد لیست کنند و حالا تنها یک جای خالی در لیست این تیم وجود دارد.

یک جای خالی و درخواست جذب سه بازیکن کار باشگاه را دشوار کرده است.

از سوی دیگر شفر قویا اعلام کرده که تمامی نفرات خود را نیاز دارد.

مدیران باشگاه تصور این را نداشتند که سرمربی آلمانی فقط به یک بازیکن اعلام عدم نیاز کند.

در حال حاضر فرمولی که باشگاه برای حل این معما در نظر دارد، به این قرار است که؛ سرور جپاروف جای جابر انصاری را پر کند و یک مهاجم خارجی-که هنوز انتخاب نشده- دیگر جای خالی لیست را بگیرد.

اما جذب مهاجم دوم و شاید هم یک مدافع نیز نیازمند خالی شدن یک جای دیگر در فهرست باشگاه است.

بر اساس خبرهای رسیده از باشگاه، فتحی طی مذاکره ای که با شفر داشته موافقت ضمنی وی با ترانسفر مرتضی تبریزی را گرفته است، بازیکنی که نتوانست در استقلال خودش را نشان دهد.

تبریزی یک پیشنهاد خوب خارجی دارد و اگر از استقلال ترانسفر شود، هم بخشی از هزینه 5/3 میلیاردی استقلالی شدن او در ابتدای فصل جبران می شود و هم اینکه آبی ها می توانند یک مدافع یا یک مهاجم را بجای او بیاورند.

باید منتظر ماند و دید نقشه های مدیران استقلال، می تواند از فصل نقل و انتقالات زمستانی برای طرفداران این تیم فصلی امیدوار کننده بسازد و ...


برچسب ها: استقلال تهران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها