ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۹۹۸۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸



به گزارش خبرنگار اعزامی کیهان ورزشی به کیش،سم ترنر دبیر کل فدراسیون بین‌المللی فوتبال CP پس از پایان مسابقات فوتبال 7 نفره آسیا _اقیانوسیه در مراسم اختتاميه گفت:ما از افزایش تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات خیلی خوشحالیم، با این وجود بر این باور هستیم که تعداد بیشتری از تیم های منطقه باید به این رقابت‌ها روی بیاورند.وی در خصوص سطح کیفی تیم های حاضر در این مسابقات گفت:ما بسیار خوشحال هستیم که ایران میزبان این رقابت‌ها بود، چرا که تیم ایران نایب قهرمان مسابقات پارالمپیک ریو است و تیمی با کیفیت و قدرتمند است. تیم استرالیا هم تیم خوبی نشان داد و پیشرفت تیم هایی چون تایلند، کره جنوبی و اردن خیلی خوب بوده است.
ترنر در ادامه با اشاره به اینکه در مجموع 10 مسابقه انجام شده در این مسابقات شاهد رد و بدل 75 گل بودیم افزود:فوتبال 7 نفره یک بار دیگر نشان داد که چطور می تواند مرزها را درنوردد و حالا این سوال مطرح می‌شود که چرا این رشته باید با محرومیت بین‌المللی روبرو باشد.
دبیر کل فدراسیون بین المللی فوتبا CP ضمن تبریک به تیم های ایران و استرالیا که موفق شدند جواز صعود به مسابقات جهانی اسپانیا را کسب کنند گفت : از نمایندگان فدراسیون جهانی و فدراسیون جانبازان و معلولین ایران تشکر می کنم که زحمات زیادی برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات کشیدند و امیدوارم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.
وی در پایان گفت : فوتبال زبان بین‌المللی است که باعث شده همه ما در کنار هم باشیم و بتوانیم به تمام پتانسیل موجود در رشته CP دست پیدا کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها