PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
اعضای شورای فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری رای به عدم دعوت از عسگری و رستمی در مرحله جدید اردوی تیم ملی دادند.

کیهان ورزشی-


نشست شورای فنی تیم‌های ملی وزنه‌برداری از ساعت ۱۴ امروز به منظور بررسی عملکرد وزنه‌برداران در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا و تصمیم‌گیری درباره نفرات دعوت شده به مرحله جدید اردوی تیم ملی به منظور حضور در مسابقات جهانی با حضور سرمربی تیم ملی برگزار شد.

در این جلسه برخواه، سرمربی تیم ملی گزارشی درباره عملکرد ملی‌پوشان در جاکارتا ارائه داد و در خصوص ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ در ترکمنستان بحث و تبادل نظر شد و در نهایت سرمربی تیم ملی اسامی ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی آماده‌سازی جهت شرکت در مسابقات جهانی ترکمنستان را اعلام کرد که پس از بررسی اعضای شورای عالی فنی، لیست اسامی 14 نفره برخواه مورد تایید قرار گرفت.

در رده سنی بزرگسالان، هفتمین مرحله اردوی سال جاری تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان از شنبه (17 شهریورماه) برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان 2018 ترکمنستان آغاز می‌شود. محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی، 14 وزنه بردار را به این مرحله اردوی دعوت کرده است. این اردو 3 هفته‌ای خواهد بود و 5 مهرماه به پایان می‌رسد.

اسامی نفرات دعوت شده به هفتمین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان به شرح زیر است:

 1- حسین سلطانی 2- میرمصطفی جوادی 3- علی مکوندی 4- عارف خاکی 5- محمد زارعی 6- سهراب مرادی 7- رضا بیرالوند 8- رحمان اورامه 9- امیر حقوقی 10- علی هاشمی 11- علیرضا سلیمانی 12- محمدرضا براری 13- علی داودی 14-سعید علی‌حسینی

برخواه پیش از این اعلام کرده بود که وزنه‌بردارانی که در بازی‌های آسیایی اوت کرده‌اند، شانسی برای حضور در مسابقات جهانی امسال نخواهند داشت.

مجید عسگری در دسته ۶۹ کیلوگرم، علی مکوندی در ۸۵، کیانوش رستمی در ۹۴ و محمدرضا براری در دسته ۱۰۵ کیلوگرم نفراتی بودند که در جاکارتا اوت کردند، اما مکوندی و براری دعوت شدند و عسگری و رستمی خط خوردند.

رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره کیانوش رستمی نیز در همان جاکارتا اعلام کرد در مسابقات جهانی ۲۰۱۸ حاضر نخواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها