PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 18 2024
کد خبر: ۳۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
لیگ والیبال در سال‌های گذشته از تصمیمات اشتباه، لطمات زیادی دیده است.
کیهان ورزشی-

باید به محمدحسین و مسعود یزدان پناه یاد داد که در برابر زیاده خواهی ها و نظرات غلط بالادستی‌ها کلمه (نه گفتن) را چندین بار تکرار کنند. پدر والیبال و لیگ را نظرات اشتباه روسا در آوردند وگرنه هیچ فرقی بین آدمها نیست. کشفی،حداد،پورحسن،یگانه، مجد،شفقی، یزدان پناه و... با تفاوت‌هایی برای والیبال کار کردند ولی بیشتر ناکامی و مشکلات لیگ، دخالت‌های روسای فدراسیون بود. چون اینها برای بقاء خودشان گوش بفرمان بالا دستی‌ها و وزرا و وکلا بودند. هرکس که گوش به فرمان‌های غیرقانونی ندهد موفق خواهد شد. لیگ ایران برای موفقیت فقط 8 تیم برتر می خواهد. هرکس این تعداد را درک نکرد والیبال ایران را خوب نفهمیده است.

کاش پرسپولیس واستقلال در والیبال بودند...

والیبال با تیم های خلق الساعه پدرش در آمد. 3 سال قهرمانی سرمایه چه شد یعنی (کشک). چون بسیاری کنار این تیم خوردند و چاپیدند. باید جلوی چپاولگران را گرفت. برنامه‌های تلویزیونی هم برای بقای این تیم کاری نکرد چون تهیه کنندگان این برنامه‌ها دستشان در کاسه گدایی بود.پول...پول...خدا لعنت کنه این پول های کثیف را...

دوستان فریب نخورید..والیبال فقط 8 تیم.لیگ برتر 8تیم...

8تیم دسته اول

8تیم دسته دوم

8تیم دسته سوم

32 تیم کافی است...هر دسته 8 تیم...

بااین اقدام هزینه باشگاه داری کم می‌شود. قرادادها کاهش خواهد یافت. هر کدام از بازیکنان پول بیشتری خواست برود اروپا بیشتر بگیرد. 40 سال در والیبال هستیم. بله قربان گوها به ما می‌گویند که ما بیشتر از شما می‌فهمیم. چون بله قربان گو هستید و ما این مقوله رو نمی‌فهمیم. اینجا ما با شما چالش داریم. چند نفر که می‌گویند حقوقدان هستند قرار است در مورد لیگ قانون بنویسند.

بهترین بند قانون...

دخالت روسای فدراسیونها در لیگ ممنوع. این افراد به لیگ فکر نمی‌کنند. به بقای خودشان فکر می‌کنند. قانون که با یک فرمان رئیس شکسته شود، قانون نیست. آقای حقوقدان برای شرح وظایف رئیس فدراسیون قانون بنویسید. اگر روسای هر تشکیلاتی مهار شوند، این والیبال بالاتر از همه این کشور آباد می‌شود. رئیس فدراسیون یک رای دارد فقط یک رای، آن هم طبق قانون. رئیس سازمان لیگ اگر بله قربان‌گو شود، فاتحه لیگ و رئیس و دبیر سازمان لیگ را باید خواند. به من ثابت شده است که داوران والیبال همگی تابع روسا بوده‌اند. چون می‌خواهند در هر شرایطی باشند. پدر لیگ والیبال را این شرایط در آورده است. شرایطی که رئیس می‌گوید.

امیدوارم دکتر ضیائی مثل قبلی ها نباشد. من ضمن ستایش عملکرد و موفقیت های یزدانی خرم و داورزنی با اداره این لیگ در دوران این دو مرد مشکل داشتم. چون نمی‌خواستند این شرایط عوض شود. این بحران‌های لیگ محصول نگرش غلط این دو رئیس والیبال به لیگ والیبال بود.

حیف کاغذهایی که در آن قانون الکی نوشتند. قانون یعنی دخالت غیر قانونی روسا ممنوع. حقوقدان گرامی که میخواهی قانون بنویسی برای لیگ قانون بنویس بگو: دور زدن قانون ممنوع...

سیف الله ترابی


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها