ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
در آغاز هفته بیست و هشتم لیگ برتر استقلال و پرسپولیس زودتر از سایر تیم‌ها، فردا بازی‌هایشان را برگزار می‌کنند.

کیهان ورزشی-

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال در حالی روز فردا با انجام دو بازی آغاز می شود که در آن پرسپولیس قهرمانی خود را قطعی کرده و فردا میزبان تیم پارس جنوبی است، از طرفی استقلال که در رقابتی نزدیک و تنگاتنگ با ذوب آهن به دنبال نایب قهرمانی است در تبریز مهمان گسترش است.

چهارشنبه ۲۲ فروردین ۹۷


گسترش فولاد تبریز - استقلال تهران - ورزشگاه بنیان دیزل تبریز- ساعت ۱۷
موعود بنیادی فر – حسن یوسفی – مهدی عالیقدر – سعاد وفاپیشه – ناظر: محمود رفیعی

دیدار حساس داخلی مقدمه دیدار حساس آسیایی

استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر بازی حساسی برابر گسترش فولاد در تبریز خواهد داشت و با توجه به مشخص نشدن سرنوشت نایب قهرمانی و کسب سهمیه مستقیم لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده، لیگ همچنان برای آبی پوشان با حساسیت بالا ادامه دارد.
استقلال که این روزها به تیمی تاکتیک پذیر تبدیل شده و بازیهای زیبا و هماهنگی را در اکثر دقایق چه در لیگ داخلی و چه در آسیا به نمایش می گذارد در رویارویی با گسترش فولاد همچنان به دنبال حداقل حق خود یعنی نایب قهرمانی خواهد بود. شفر و بازیکنان استقلال انگیزه های فراوانی دارند تا با گرفتن هر 3 امتیاز این دیدار جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کنند چیزی که شاید هواداران این تیم را به حد کافی اقناع نکند اما عملکرد موفق آنها در آسیا هواداران را تا حد زیادی خوشحال نگه داشته و فردا هم سعی دارند با پیروز به استقبال دیدار حساس الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا بروند. در سویی دیگر گسترش فولاد تبریز است که گرفتن یا از دست دادن 3 امتیاز این دیدار تاثیری در جایگاهش در جدول نخواهد داشت، به نظر می رسد گسترشی ها در هفته های پایانی لیگ نه انگیزه برای صعود به رتبه های بالاتر دارد و نه نگران سقوط به جایگاه پایین تر.
استقلال در دو بازی اخیر داخلی و خارجی خود با یک سیستم وارد زمین شده، اما در نتیجه گیری متفاوت عمل کرده است.
بازی رفت دو تیم با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید

پرسپولیس- پارس جنوبی جم - ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۱۹
سعید رحیمی مقدم – سعید قاسمی – یعقوب حجتی – ناصر جنگی – ناظر: زاهد بحرینی

تمرین پرسپولیس با خیالی راحت

پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و قطعا با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های گذشته اش در این بازی به میدان خواهد آمد البته برانکو می‌گوید پرسپولیس تیم اول و دوم ندارد و همه بازیکنان این تیم در خدمت پرسپولیس هستند. با این حال احتمال دارد در این مسابقه شاهد حضور بازیکنانی مثل بشار رسن، نورالهی، مسلمان، شایان مصلح از ابتدا در ترکیب پرسپولیس باشیم. پارس جنوبی در نیم فصل اول حریف چغری برای پرسپولیس بود و سایه به سایه سرخپوشان پایتخت حرکت کرد اما در نیم فصل دوم با توجه به بروز مشکلات مالی ، تیم پارس جنوبی هم افت کرد و از کورس صدرنشینی بازماند. شاگردان تارتار نتایج بسیار درخشانی در اولین سال حضورشان در لیگ برتر کسب کرده‌اند. پارس جنوبی در رده هفتم جدول است و رتبه ای که برای تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر ایده آل محسوب می‌شود. با این حال شاگردان تارتار می‌خواهند توانایی خود را در بازی با پرسپولیس به رخ بکشند. محمد نوری کاپیتان تیم پارس جنوبی هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد.

قرار است مراسم اهدای جام  قهرمانی به پرسپولیس  و برگزاری مراسم اختتامیه لیگ در هفته پایانی و در بازی با سپیدرود و روز ۷ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزا شود.

دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها