PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۳۲۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
برنامه سفر تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام بازی رفت از مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد و بر اساس آن، اعضای تیم روز شنبه راهی مسقط می‌شوند و بعدازظهر چهارشنبه به تهران باز خواهند گشت.

کیهان ورزشی -

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام پندار خمارلو،مدیر رسانه ای سرخپوشان تیم فوتبال پرسپولیس که روز سه‌شنبه هفته آینده، 31 مرداد ماه در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا در مسقط میزبان الاهلی عربستان خواهد بود، روز شنبه 28 مرداد پس از انجام تمرین خود در نوبت صبح، راهی عمان می‌شود.

بازیکنان پس از این تمرین، برنامه ناهار و استراحت خواهند داشت و سپس برای پرواز ساعت 18 راهی فرودگاه امام (ره) خواهند شد.

بازیکنان، اعضای کادر فنی و اکثر اعضای کادر پزشکی، تدارکات و پشتیبانی با همین پرواز راهی عمان می‌شوند و تعدادی از همراهان نیز روز یکشنبه به کاروان ملحق خواهند شد. محل استقرار پرسپولیس، هتل سیتی سیزن مسقط خواهد بود که پرسپولیس برای بازی‌های قبلی خود نیز در آن استقرار داشت.

پرسپولیس همانطور که پیش از این اعلام شده بود، طی روزهای یکشنبه و دو‌شنبه نیز دو جلسه تمرین را در مسقط برگزار می‌کند. تمرین اول احتمالا در یکی از زمین‌های تمرینی ورزشگاه السیب برگزار خواهد شد و تمرین دوم طبق آئین‌نامه مسابقات در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه یعنی زمین اصلی ورزشگاه السیب انجام می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از انجام بازی، روز چهارشنبه با پرواز ساعت 14:10 دقیقه به وقت عمان، این کشور را ترک می‌کند و طبق اعلام برنامه پرواز، ساعت 17:15 دقیقه به وقت تهران وارد فرودگاه امام (ره) خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار