PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۳۲۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸

کیهان ورزشی-

نشست صمیمانه سردبیران رسانه های ورزشی با کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان روز چهارشنبه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد. در این نشست کی روش توضیحاتی را درباره برنامه های خود تا جام جهانی 2018 روسیه ارائه کرد و همچنین بخش های مختلف مرکز تیم ملی را به اهالی رسانه نشان داد.

نکته مهم این مراسم غیبت نمایندگان روزنامه کیهان و مجله کیهان ورزشی به عنوان قدیمی ترین نشریه ورزشی ایران بود، دلیل این غیبت نیز رعایت نشدن سلسله مراتب دعوت از نمایندگان این دو رسانه جهت حضور در مراسم بود.

انتظار کیهان و کیهان ورزشی از فدراسیون فوتبال این بود که جهت حضور نمایندگانش در مراسم مذکور تنها به یک تماس تلفنی اکتفا نشود بلکه این کار به شکل کاملا رسمی از طریق ارسال دعوتنامه صورت پذیرد که برخلاف انتظار این گونه نشد .

متاسفانه شیوه دعوت از نمایندگان رسانه های جمعی به روش فعلی که بیشتر مبتنی بر ارتباطات شخصی است، پیش از ریاست مهدی تاج بر فدراسیون فوتبال باب شد ولی حالا از ایشان به عنوان یکی از مدیران سرد و گرم چشیده که البته به خوبی نیز از سبقه بسیاری از رسانه ها از جمله کیهان و کیهان ورزشی باخبر بوده، انتظار می رود این رویه را تغییر دهد و دایره ارتباطات را بر اساس اصول حرفه ای تعریف نماید.

حال که با صعود مقتدرانه تیم ملی به جام جهانی، فوتبال ایران جهانی شده؛ توقع می رود رفتار مدیران آن نیز جهانی شود و در برگزاری مراسم های این چنینی به حداقل احترام و اصول حرفه ای پایبند بمانند.

در پایان باید به این نکته نیز اشاره داشت که از حدود دو هفته قبل و با استعفای اژدر شهابی از مدیریت روابط عمومی، هنوز جانشین وی معرفی نشده و این روزها خلا یک مدیر کاربلد و مسلط در واحد روابط عمومی فدراسیون فوتبال کاملا محسوس است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار