PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۳۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: حاشیه‌ها و تنش‌ها کم شده و با دلسوزان ورزش دوست هستیم و همگرایی خوبی هم به وجود آمده است.

کیهان ورزشی-

 مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی تختی، اظهار داشت: من در بازدیدی که داشتم، از پایگاه قهرمانی بازدید کردیم. قسمت‌هایی نیاز به مرمت دارد و تلاش می‌کنیم که امسال این کار را انجام دادیم. برای اینکه بتوانیم در همه رشته‌ها نتیجه بگیریم، شدیدا نیاز داریم این پایگاه در سراسر کشور گسترش یابد. ما استعدادهای زیادی در مناطق مختلف کشور داریم. اگر شناسایی شوند می‌توانند در میادین بین المللی بدرخشند.

وی افزود: ما استعدادهای مختلفی در مناطق محروم کشور داریم که می‌توان به دو و میدانی اشاره کرد. همچنین در تیراندازی که اگر درست برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم به مدال برسیم. باید در شهرهای دورافتاده شرایطی باشد که ورزشکاران این مناطق هم بتوانند وارد مرحله جدی مدال‌آوری شوند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که پیش از این مدال‌آوران زیادی در استان تهران بودند اما حالا استان‌های دیگر کشورمان مدال‌آور شده‌اند، ارزیابی شما از ورزش پایتخت چیست؟، تصریح کرد: اینکه قبلاً مدال‌آوری در تهران بوده حالا به استان‌ها رفته است، شرایط مطلوبی است، چون ورزشکاران شهرستان‌ها هم این فرصت را پیدا می‌کنند که مدال بگیرند.

سلطانی‌فر ادامه داد: در ورزش پایتخت امکانات سخت‌افزاری کم نیست. ما امکاناتی در دانشگاه‌ها، نیروهای مسلح و کارخانجات داریم و اگر آموزش و پرورش را هم اضافه کنیم، می‌بینیم که از نظر سخت‌افزاری کمبودی نداریم. شاید در محله‌ای این امکانات قابل دسترسی باشد و در محله‌ای دیگر دور، اما الان ما نیاز به همگرایی داریم. تلاش ما این بوده با بخش‌هایی که با ورزش ارتباط دارند،‌ تعامل را گسترش داده تا بتوانیم مردم بیشتری را پوشش دهیم. حالا حاشیه‌ها و تنش‌ها کم شده و با دلسوزان ورزش دوست هستیم. همگرایی خوبی هم به وجود آمده است.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فکر می‌کنید برجام چقدر در گرفتن میزبانی به ما کمک کرده، خاطرنشان کرد: این یک واقعیت است، از زمانی که برجام اجرا شده، رویکرد خوبی را در محافل ورزشی دیده‌ایم، هم به ما میزبانی داده‌اند، هم‌اینکه تعاملات بیشتری به وجود آمده است. ما جام جهانی کشتی (آزاد و فرنگی) و جام جهانی شطرنج را میزبانی کردیم که فکر می‌کنم این روند سال‌های آینده بیشتر شود، چون ما با فدراسیون‌های بین‌المللی در تماس هستیم و آنها هم تعامل خود را با ما گسترده‌تر کرده‌اند.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه فکر می‌کنید اگر روحانی در دوره بعدی انتخابات ریاست جمهوری رأی بیاورد شما به عنوان وزیر ورزش کار خود را انجام می‌دهید یا خیر، گفت: امیدوارم انتخاباتی با حضور گسترده مردم را شاهد باشیم که این موضوع پایه‌های انقلاب را تحکیم می‌کند. من امیدوارم انتخاباتی اخلاق‌مدار داشته باشیم.

برچسب ها: مسعود سلطانی فر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها