PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰
لیگ قهرمانان اروپا
کیهان ورزشی-

دور پایانی لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با انجام هشت دیدار پیگیری شد.

گروه اول: پاری سن ژرمن در خانه مقابل لودوگورتس با تساوی 2-2 متوقف شد. آرسنال که به زمین بازل رفته بود، 4-1 این تیم را شکست داد. از این گروه، آرسنال با 14 امتیاز و پاری سن ژرمن با 12 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند و لودوگورتس با 3 امتیاز به لیگ اروپا رفت.

گروه دوم: در این گروه بنفیکا 2-1 نتیجه را به ناپولی واگذار کرد و دیناموکیف با 6 گل بشیکتاش را در هم کوبید. از این گروه ناپولی با 11 امتیاز و بنفیکا با 8 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند و بشیکتاش با 7 امتیاز به لیگ اروپا رفت.

گروه سوم: بارسلونا در نیوکمپ با 4 گل گلادباخ را از پیش رو برداشت. مسی و توران (3بار) گلزنان بارسا در این دیدار بودند. منچسترسیتی با تساوی 1-1 مقابل سلتیک متوقف شد. از این گروه بارسلونا با 15 امتیاز و منچسترسیتی با 9 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند و گلادباخ با 5 امتیاز به لیگ اروپا رفت.

گروه چهارم: در حساس ترین بازی دیشب، بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره نا با گل دقیقه 28 له واندوفسکی از سد آتلتیکو مادرید گذشت و دیدار تیم های آیندهوون و روستوف با تساوی بدون گل خاتمه یافت. از این گروه آتلتیکو مادرید با 15 امتیاز و بایرن مونیخ با 12 امتیاز به مرحله بعد صعود کردند و روستوف با 5 امتیاز به لیگ اروپا رفت.

سرنوشت 8 سهمیه باقیمانده با بازی های امشب مشخص می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها