ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۳۱۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷
عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس از لغو سفر سرخپوشان به آمریکا خبر داد.

کیهان ورزشی-

 چند ماه قبل اعلام شد که به دعوت برخی مقامات ورزشی ایالات متحده آمریکا تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام دو بازی رهسپار این کشور خواهند شد.

پیشنهاد اولیه این سفر از سوی برخی افراد بانفوذ ورزشی در کشور آمریکا از طریق حسین کلانی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به مدیران این باشگاه اعلام شد و این موضوع در جلسه هیات مدیره به بحث گذاشته شد و با تصویب هیات مدیره باشگاه پرسپولیس مقرر شد که سرخپوشان سفری را به کشور آمریکا داشته باشند.

طرف های آمریکایی تاریخی را برای این سفر مشخص کردند که مورد توافق قرار نگرفت و تاریخ ثانویه برای این سفر اعلام شد.

برنامه اولیه آمریکایی ها این بود که پرسپولیس همزمان با سفر حسن روحانی به آمریکا برای شرکت در مجمع سالانه سازمان ملل به این کشور سفر کند تا مسابقه سرخپوشان با تیم منتخب از کشور آمریکا در حضور روسای جمهور ایران و آمریکا برگزار شود.

به رغم برخی مخالفت ها باشگاه پرسپولیس این سفر را در برنامه های خود قرار داده بود اما نهایتا در تاریخ مذکور این اتفاق صورت نگرفت و مکاتباتی انجام شد تا تاریخ دیگری مورد نظر قرار بگیرد.

پرونده سفر پرسپولیسی ها باز بود که انتخاب دونالد ترامپ به عنوان رییس جمهوری این کشور و کنار رفتن دموکرات ها این پرونده را به طور کامل بست زیرا به گفته یکی از چهره های آگاه به این اتفاقات سفر پرسپولیس به دعوت چهره های جمهوریخواه بوده است و برنامه آنها این بود که پس از روی کار آمدن هیلاری کلینتون و در اولین ماه های سال 1396 این سفر انجام شود.

حالا با توجه به انتخاب دونالد ترامپ و روی کارآمدن جمهوریخواهان پرونده سفر پرسپولیس به آمریکا بسته شده است.

حسین کلانی درباره این موضوع اظهار داشت: فکر می کنم سفر منتفی شده باشد چون افرادی که به دنبال انجام مسابقه دوستانه بودند جزو دموکرات ها محسوب می شدند وحالا مشخص نیست که چه تصمیمی گرفته شود اما آنچه مسلم است آنها خیلی دوست داشتند یکی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای انجام بازی دوستانه سفری به کشورشان داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار