PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: ۳۱۰۸۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
بخش 30 دقیقه استودیو ورزش
بخش 30 دقیقه امروز استودیو ورزش با اجرای شهرام نوروزی ، امروز میزبان دکتر حسن غفوری فرد رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک و سعید مدنی سردبیر مجله کیهان ورزشی بود.
کیهان ورزشی -

دکتر حسن غفوری فرد رییس سابق سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک در ابتدای برنامه با اشاره به اینکه  باید ببینیم معنی اقتصاد مقاومتی چیست گفت :  به فرمایش مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی یک الگوی مناسب و ویژه برای اقتصاد ما است که ویژگی آن مردم نهاد بودن و دانش محور بودن آن باید باشد ، اقتصاد مقاومتی در ورزش نیز باید با تکیه به ورزش همگانی و حرکت آن به سمت ورزش قهرمانی سبب کاهش هزینه های درمان شده و به نشاط و شادابی مردم کمک کند.

دکتر غفوری فرد با انتقاد از اینکه تاکنون هیچ اقدامی برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی انجام نشده است اظهار داشت : مثلا در بخش قراردادهای بازیکنان  فوتبال شاهد پرداخت مبالغ هنگفت هستیم  لذا باید هر دستگاهی شاخص هزینه های خودرا اعلام کند و بعد از آن بررسی به عمل آید و درنهایت با نظارت مردمی جلوی بسیاری از مشکلات مالی را بگیریم.

رییس سابق سازمان تربیت بدنی گفت : متاسفانه دستگاه های اداری بسیار گسترده شده و کارایی آن بسیارپایین آمده و هزینه ها بسیار افزایش یافته است و با چابک سازی می توان راندمان کاری را بالا برد چون کوچک سازی نظام اداری یکی از راه های اقتصادمقاومتی است
وی در پایان داشتن ساختار و برنامه را یکی از مهم ترین نیاز های ورزش کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار