PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۳۰۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
پیکان در دیداری تماشایی با نتیجه 3-2 نفت آبادان را شکست داد.


کیهان ورزشی-

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز از ساعت 15:45 با بازی تیم های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه شهدای شهر قدس آغاز شد و در پایان این مسابقه جذاب با نتیجه 3-2 به سود پیکان به پایان رسید.

نیمه نخست  این بازی بدون ردوبدل شدن  گل به اتمام رسید اما در نیمه دوم شاگردان مجید جلالی کار را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 59 روی حرکت خوب سیامک نعمتی، مرتضی آقاخان با یک ضربه سر گل اول تیمش را به ثمر رساند و خودش را در لیگ شانزدهم سه گله کرد. 

9 دقیقه بعد گادوین منشا مهاجم سیه چرده خودروسازان با یک استارت چندده متری و از پیش رو برداشتن دو مدافع میانی نفت آبادان با یک ضربه بغل پا فاصله را دو برابر کرد اما این پایان کار نبود. با ورود رضا نوروزی به زمین نفت آبادان به بازی برگشت و دو بار در دقایق 75 و 78 توسط محمد شادکام و رضا نوروزی به گل رسید. گل نوروزی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید و محمد شادکام با گلی که به ثمر رساند 5 گله شد و به صدر جدول گلزنان راه پیدا کرد.

اما باز ماجرای بازی استقلال خوزستان و پیکان تکرار شد. شهریار مغانلو در دقیقه 92 گل سوم پیکان را به ثمر رساند. نفت هم باز در دقیقه پایانی گل خورد. حالا نفت با 10 امتیاز به رده پنجم سقوط کرد و پیکان با 11 امتیاز موقتا در رده چهارم قرار گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها