PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۳۳۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کیهان ورزشی- 

محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون فوتبال در مراسم رونمایی از کفپوش جدید سالن مرکز ملی فوتبال گفت: سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران به کفپوش GERFLOR که یکی از جدیدترین کفپوش‌ها و دارای بالاترین استانداردهای جهانی است، با ضخامت 6 میلی‌متر و ابعاد 40 در 20 به صورت زمین استاندارد 800 متری مجهز  شده تا تیم‌های ملی فوتسال بانوان و آقایان در رده‌های مختلف از این امکانات بهینه استفاده کنند و شاهد موفقیت‌های تیم‌ها در عرصه‌های مختلف بین المللی و جهانی باشیم.

وی ادامه داد: کفپوش نصب شده دارای سطح هوشمندی است که بین کفش ورزشی و کفپوش تعادل ایجاد می کند و استحکاک و چسبندگی لازم را جهت شتابگیری های ورزشکار به شکل ایمن فراهم می کند. هزینه نگهداری این کفپوش پایین است و عمر مفید 20 ساله دارد. یکی دیگر از ویژگی های این کفپوش، حالت ارتجاعی آن است که با برخورد ورزشکار به کفپوش، مرتجع می شود.

ساکت: هدف این است بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم

دبیر کل فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: بدون  شک قصد داریم تا مرکز ملی فوتبال ایران را به بهترین امکانات مجهز کرده و تیم‌های ملی بتوانند با اطمینان خاطر تمرینات خود را برگزار کرده و شاهد موفقیت‌شان باشیم. ضمن اینکه سالن بدنسازی و امکانات رفاهی نیز برای تیم های فوتسال در نظر گرفته شده است. در واقع هدف ما این است تا بهترین شرایط را برای تیم‌های ملی در رده‌های مختلف فراهم آوریم تا  ملی پوشان غیور کشورمان عملکرد قابل قبولی را از خود به جای بگذارند.

ساکت در پایان گفت: یکی از برنامه های مهم فدراسیون فوتبال پوشش و تجهیز مرکز ملی فوتبال به بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات بوده که این امر در حال اجراست. همچنین در پی استاندارد سازی و مجهز کردن زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال، عملیات لوله گذاری زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال با همکاری شهرداری منطقه 22 شرکت سوپر پایپ و چمن رول محمد صورت گرفت و  فعالیت‌های مربوط به لوله کشی هیتینگ این زمین آماده شده و اکنون اقدامات لازم برای شن ریزی این زمین صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال، فروردین 1397 افتتاح خواهد شد. 

ساکت: هدف این است بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کنیم


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار