PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۳۳۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

کیهان ورزشی با انتشار مجله شماره 3168 وارد 63 سالگی فعالیت مطبوعاتی و ورزشی خود شد تا همچنان مثل گذشته در راستای منافع ملی و ارزشهای اخلاقی و فنی ورزش گام بردارد.

مجله کیهان ورزشی، در روز 18 آذر 1334 به قیمت 3 ریال در روزهای شنبه پای به عرصه مطبوعات گذاشت.

مجله کیهان ورزشی در طول حیات مطبوعاتی خودش همواره تلاش کرده است تا همراه و همگام با خواستههای به حق مردم و جامعه ورزش گام بردارد و در این رهگذر با قلم نویسندگان خودش، ورزش ایران را به سوی پیشرفت و قله افتخار هدایت نماید.

بدون شک، کیهان ورزشی در مسیر 62 سال گذشته نویسندگانی کارکشته و توانمند داشته و دارد تا با نگاهی عمیق اخبار و رویدادهای ورزشی را رصد نماید و با موشکافی راهی مطلوب در راستای منافع ملی به تصویر در آورد و در این گذرگاه سخت و دشوار، چهرههایی خوشنام همراه ما بودند که امروز در کنار ما نیستند و چهره در نقاب خاک کشیدهاند که یاد و نامشان همواره دردل ما و دوستداران ورزش زنده است.

کیهان ورزشی اعتقاد راسخ دارد که باید همواره صدای مردم و صدای ورزش ایران باشد و در هر کجای ورزش، پلشتی و افکاری پلید وجود داشته باشد، موضعگیری میکند با قلمی رسا «سره» را از «ناسره» تمیز مینماید.

کیهان ورزشی، با این افکار، تلاش مضاعف دارد تا همراه ورزش به سوی افتخارات ارزشمند حرکت نماید و در این مسیر، موجبات تعالی ورزش قهرمانی را فراهم کند و جوانان را به سوی ورزش ترغیب و تشویق نماید.

کیهان ورزشی، جدا از نگاه به ورزش قهرمانی، نگاه ویژه به ورزش همگانی و توسعه آن دارد تا پیوندهای بیشتری بین ورزش و خانوادهها و آحاد مردم فراهم شود تا از این رهگذر سلامتی و تندرستی را به کالبد مردم جاری سازد که هدف ورزش همین است.

با این اوصاف، کیهان ورزشی هنوز هم برای آنکه در مسیر حق و عدالت گام بردارد نیازمند نگاه عمیق پیشکسوتان، کارشناسان و خوانندگان فهیم و گرامی خود دارد تا یک لحظه از مسیر انصاف و عدالت خارج نشود و هنوز به نظرات ارزنده یاران همیشگی خود گوش جان میدهد. ما را تنها نگذارید!

در پایان از همه عزیزان و بزرگوارانی که با ارسال گل ، شیرینی ، پیام تبریک و ... شصت و سومین سال انتشار مجله را تبریک گفتند سپاسگزاری می کنیم .

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسين پايمردي
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
0
0
من هم به نوبه خودم اول به خوانندگان كيهان ورزشي بعد هم به شما دست اندركاران مجله تبريك عرض مي كنم
hossein
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
من هم شصت و سه سالگی کیهان ورزشی را به شما و دست اندر کارانتان تبریک عرض میکنم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار