PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۳۲۹۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم الهلال عربستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید تا پرسپولیس وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشته باشد.

کیهان ورزشی- شاگردان برانکو با توجه به باخت 4-0 در بازی رفت احتیاج به بردی پر گل و چیزی شبیه معجزه برای صعود به فینال داشتند. اتفاقی که با گل دقیقه 17 گادوین منشا و ضربه ای که علی علیپور لحظاتی بعد به تیر دروازه زد، چندان دور از دسترس به نظر نمی رسید اما تصمیم عجیب و غلط داور در دقیقه 30 تمام رویاهای سرخ پوشان را بر باد داد.

برخورد محمد انصاری با سلمان فرج که در بیرون محوطه جریمه اتفاق افتاده بود، توسط داور پنالتی تشخیص داده شد تا عمر خریبین با ضربه ای چیپ بازی را در نیمه اول 1-1 کند.

در نیمه دوم پرسپولیس که همه چیز را تقریبا از دست رفته می دید و باید حداقل 5 گل دیگر می زد، بازی را کاملا هجومی آغاز کرد اما بی دقتی در ضربات آخر اجازه نمی داد تا سرخ ها به گل های بیشتر برسند. گادوین منشا در دقیقه 62 بالاخره توانست یکی از این فرصت ها را تبدیل به گل کند تا به مرد اول پرسپولیسی ها در این میدان بدل شود. در ادامه پرسپولیس باز هم صاحب فرصت های خوبی شد اما از آن ها استفاده نکرد.الهلال که به دنبال استفاده از ضد حملات بود، توانست در دقیقه 76 و بازهم توسط عمر خریبین یک گل دیگر به پرسپولیس بزند تا بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد. 

در نهایت الهلال توانست با برتری 6-2 در مجموع دو دیدار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی پاشائی
United States
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۶
0
0
با سلام و درود خدمت دستندرکاران مجله کیهان ورزشی عزیز.و باز هم داستان کهنه و سریال ناکامی تیمهای ایرانی در برابر تیمهای عربی مثل اینکه این قضیه تمامی ندارد و حسرت لیگ قهرمانان باید بر دل دوستداران بماند.قصد ندارم زحمات بازیکنان تیم پرسپولیس رو که در دو بازی رفت و برگشت کشیدن زیر سوال ببرم ولی تقریبا یک درصد امکان صعود پرسپولیس به نیمه نهایی وجود داشت.متاسفانه بعد از گذشت سالیان سال هنوز مسولین و بازیکنان ما نمیدانند بازی در برابر تیمهای عربی مخصوصا تیمهایی که با کشورمان هم زاویه دارند بسیار سخت و دشوار هست و تیمهای عربی شرایط روحی و روانی را درون زمین بوجود میآورند که مقابله با این حربه عربی مستلزم این است که سرمربی و مدیران و سرپرست تیمها بازیکنان را به خوبی توجیه نمایند.هنوز باخت ایران در برابر عربستان در جام ملتهای آسیا.متاسفانه بنده نمیدانم این چه میزبانی هست که تیمهای ایرانی در برابر تیمهای عربی دارند .چرا ما باید از حداقل حقوق میزبانی که حضور تماشاگران هست باید محروم باشیم چرا باید بازیهای ما با تیمهای عربی در زمین کشور عربی دیگر برگزار شود طوریکه تیمهای ایرانی در هر دو بازی نقش مهمان داشته باشند واقعا نقش فدراسیون فوتبال و مسوءلین آن در برابر این اجحاف بزرگی که در حق تیمهای ایرانی میشود چیست.تا کی باید شاهد این وضعیت نابسامان و بغرنج باشیم.صدای فغان و اعتراض تماشاگران به این وضعیت را چگونه و باید به گوش چه کسانی رساند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار